avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Avocati vs. Magistrati
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Avocati vs. Magistrati

Cum considerati ?

Sunt Avocatii slab pregatiti si nu pot conduce un proces sau redactacteaza acte juridice defectuoase sau Magistratii nu sunt pregatiti si nu inteleg opiniile sau cererile Avocatilor.
Cel mai recent răspuns: romascanu , moderator 10:04, 16 Martie 2008

buna ziua,
sant noua pe acest forum ,si as vrea sa va rog din tot sufletul,sa ma lamuriti si pe mine cu o problema foarte sensibila ,
lucrez ca administrator financiar de patrimoniu (administrator) intrun liceu ,iar postul nu prevede studii superioare
am acceptat aceasta situatie ,insa in timp am terminat facultatea de stiinte juridice si administrative,specializarea administratie publica , fiind licentiata in stiinte administrative
am destule piedici in ceea ce priveste transformarea postului din studii medii in post cu studii superioare
Conform Ordinului 4847 bis din 1 octombrie 2004 privind aprobarea metodologiei pentru utilizarea functiei didactice auxiliare de administrator financiar (patrimoniu) ce se utilizeaza ca functie didactica auxiliara in cadrul institutiilor si unitatilor de invatamant, a unitatilor conexe si a altor unitati subordonate MEdCT, pentru activitatile care cuprind atributii si sarcini cu specific financiar-contabil, normare, salarizare, investitii, aprovizionare si administrative, actualizate.
Avand in vedere OMEdCT nr. 220/2007 privind cresterile salariale ce se vor acorda in anul 2007, personalului din invatamant, sper sa gasesc o solutie.