avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 741 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Medicina sau Drept?
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Medicina sau Drept?

sunt elev in clasa a XII-a si am o problema. imi plac dreptul si medicina legala dar HABAR N-AM ce sa aleg! Exista cumva vreo sansa sa fac medicina legala la facultatea de drept?
Ultima modificare: Miercuri, 3 Noiembrie 2010
filipc, utilizator
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 10:59, 11 Noiembrie 2010
dar un pachet de cursuri optionale macar?
cititi aici: [ link extern ] /
multumesc :D
Sper sa nu fie tardiv sfatul meu insa...poate ar fi indicat anterior alegerii acestor "profesiuni"-daca pot sa le numesc astfel, sa faceti cateva psihoteste pentru a descoperi, aptitudinile, avantajele/dezavantajele personalitatii dvs. sau de exemplu: care este atuul dvs. pentru a face cariera, ce fel de ambitii aveti, ce fel de subaltern sunteti/ati putea fi, ce fel de sef sunteti/ati putea fi, daca sunteti predispus la stres, daca sunteti pregatit sa incepeti o afacere pe cont propriu, cum abordezi conflictele, cum sunteti in relatiile cu cei din jur, cum si cat comunicati cu familia, cu cei din jur, ce atitudine aveti fata de bani etc.

Va spun acest lucru pentru ca nu intotdeauna ceea ce ne dorim este si ceea ce ne trebuie/avem nevoie.Importanta nu este "profesia aleasa" ci modul in care te simti, satisfactiile pe care le poti avea atunci cand profesezi: imbini utilul cu placutul.:)

Oricum, bafta!

Ultima modificare: Miercuri, 10 Noiembrie 2010
Iuliana Cermak, Avocat
Daca as fi in locul tau eu as alege medic.In primul rand tara asta merge fff prost si k medic iti poti gasi un job f bun in afara si ai o mai mare siguranta in privinta zilei de maine.Cu dreptul ai toate sansele sa te alegi doar cu o diploma si este ff greu sa reusesti intr'o cariera in acest domeniu intr'o tara plina de coruptie.Medicina 100%!!!:)

Alte discuții în legătură