avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1029 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Medicina sau Drept?
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Medicina sau Drept?

sunt elev in clasa a XII-a si am o problema. imi plac dreptul si medicina legala dar HABAR N-AM ce sa aleg! Exista cumva vreo sansa sa fac medicina legala la facultatea de drept?
Ultima modificare: Miercuri, 3 Noiembrie 2010
filipc, utilizator
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 10:59, 11 Noiembrie 2010
Omul este ceea ce gandeste (B.Pascal) motiv pentru care, cred ca este mai mult decat important ca tinerii sa gandeasca pozitiv, sa aiba o gandire sanatoasa pentru ca, "Nu vointa ci imaginatia ne pune in miscare", spunea chimistul si farmacistul Emile Coue, in 1927 (in cartea Stapanirea de sine).

De multe ori intram in criza (provocata de boala sau de alte cauze) si aceasta in mod obisnuit duce la panica.Marturia monahului Rafail Noica (fiul filosofului Constantin Noica) referitoare la criza este revelatoare..deoarece acesta sustine ca "fiecare criza este un pas inainte".In acest sens, ca o continuare a ideii, Valeriu Popa, obisnuia sa spuna ca:"... noi, plecam din aceasta lume cu doua mari acumulari:cunostintele stiintifice din toate domeniile si faptele de iubire".(sursa Speranta Anton-Incursiune in medicina naturista).

Edgar Cayce ne spune ca in viata ar trebui respectate 2 legi:
1.Legea echivalentei "Ce semeni aia culegi"-explicata prin faptul ca tot ce exteriorizeaza un om prin vorba sau prin fapta se va intoarce spre el; "Ceea ce da, aceea vei primi.Daca da ura, va primi ura; daca da dragoste, va primi dragoste; daca evita, va fi evitat; daca minte, va fi mintit, daca inseala, va fi inselat.
2.Legea educarii imaginatiei, explicata prin faptul ca, "tot ceea ce-si imagineaza un om are sa se realizeze" si "omul poate chema boala prin teama".