avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu plata unor produse
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu plata unor produse

buna ziua,
dupa cum vad nu sunt singura pers care va scrie aici si va cere un sfat in legatura cu cei de la efg retail service sau euroline.asa ca o sa va zic si eu povestea mea,care incepe in 2008 cand am luat de la altex in rate doua produse in valoare de 2399,80 lei pe care dupa spusele unui consultant euroline urma sa le platesc in 20 de rate egale cu dobanda 0.mi-a mai precizat ca suma de plata lunara este de 120 de lei.asta am facut pana acum cand am constata cu stupoare ca daca adun suma tuturor chitantelor pe care le-am platit este de 2800 lei,deci depaseste suma initiala a produselor.cand am fost sunata de catre mai multii reperezentantii ai acestei firme mi-au spus ca mai am de platit 3800lei.am ramas masac si am intrebat ce inseamna suma asta.mi s-a raspuns ca sunt penalitatile aferente acestei perioade.m-am enervat fffff tare si i-am intrebat ca asta inseamana ca eu acesti doi ani nu am platit nici o rata sau cum?am cerut o copii dupa contract( pt ca am uitat sa precizez ca nu am primit unul si nici un grafic de ramburs) am platit dupa spusele si explicatiile reprezentantului lor.acum ma suna aproape zilnic cineva de la ei sa imi spuna ca ratele nu sunt platite si de fiecare data suma dataorata se mareste si cand cer explicatii in legatura cu problema acesata nu mi se raspunde si mai mult mi se spune ca am rea vointa.pt ca eu le-am zis ca nu mai platesc nici un leu pana nu mi se clarifica si mie acesta problema.decate ori suni la servicul clienii nu stiu nimik,cate rate mai ai de platit sau orice altceva.am toate chitantele de la bancomant cum am platit ratele si o cere pt emiterea unui card cat si factura cu bonul de casa de la altex.ce pot face sa termin cu acest circ?
va multumesc!
Cel mai recent răspuns: lorilorelay , utilizator 12:39, 10 Noiembrie 2010
Va sugerez sa rezolvati pe cale amiabila, sa mergeti la ei cu dovezile ca le-ati platiti si sa le aratati ca este o eroare in baza lor de date, ca mi s-a intamplat si mie, in caz contrariu apelati la protectia consumatorului pentru asistenta. Dar aveti dovada platilor nu, de la inceput pana la sfarsit?
si eu am avut un card la ei ....realitatea e ca daca platestei rata cu intarziere 1 zi au o taxa de penalizare ff mare....drept dovada ei si au tras penalizarea din rata dvs...diminuand o .
astfel v ati trezit ca ...a ti platit doar penalizarile.apelati la protectia consumatorului pentru asistenta

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nulitatea absoluta a unui contract Andrei1313 Andrei1313 buna ziua, pe scurt problema ridicata de mine : in 2006 am achizitionat un produs electronic de la magazinul altex , iar acestia mi-au spus ca pt a ... (vezi toată discuția)
Card de cumparaturi euroline MariaMC MariaMC In 2005 am luat in rate cateva produse din magazinul Altex,in valoare de 900 lei, fiind obligata sa-mi fac un card Euroline prin care sa-mi platesc aceste ... (vezi toată discuția)
Card euroline sabou sabou Buna ziua, va rog sa-mi spuneti daca a mai intalnit cineva urmatoarea situatie si daca da cum s-a rezolvat: am cumparat de la Altex prin card euroline ... (vezi toată discuția)