avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Articolul 254 Cod Penal
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Articolul 254 Cod Penal

Buna seara, am primit o citatie in care sunt invitat la parchet pentru audiere privind infractiunea de ' Art. 254 cp '. Mentionez ca sunt o persoana onorabila si nu am fost implicat in nici o activitate penala. Ce reprezinta acest articol din codul penal pentru ca la o cautare pe internet am gasit mai multe variante in care eu nu ma regasesc.
Va multumesc anticipat.
Luare de mita! Vedeti ca este infractiune de coruptie. Trebuie sa tratati cu seriozitate problema. NU mergeti la audiere fara avocat!

Av. Claudiu Sorin Feteanu
Este imposibil. Sunt student, nu sunt si nu am fost angajat nicaieri. Nu am luat mita si nu am dat mita in viata mea. Ce este de facut ? Este posibil sa fie o greseala ? Mentionez ca pe citatie este foarte clar numele si adresa mea.
Va multumesc anticipat.
Art. 254 - Luarea de mita

Fapta functionarului care, direct sau indirect, pretinde ori primeste bani sau alte foloase care nu i se cuvin ori accepta promisiunea unor astfel de foloase sau nu o respinge, în scopul de a îndeplini, a nu îndeplini ori a întârzia îndeplinirea unui act privitor la îndatoririle sale de serviciu sau în scopul de a face un act contrar acestor îndatoriri, se pedepseste cu închisoare de la 3 la 12 ani si interzicerea unor drepturi.

Fapta prevazuta în alin. 1, daca a fost savârsita de un functionar cu atributii de control, se pedepseste cu închisoare de la 3 la 15 ani si interzicerea unor drepturi.

daca nu va stiti implicat in ceva de genul asta, puteti sa mergeti fara avocat, macar sa vedeti despre ce e vb. poate e o greseala, sau poate va cheama sa va intrebe daca aveti cunostinta despre o anumita persoana ca ar fi luat
Ultima modificare: Luni, 15 Noiembrie 2010
gi-jane2, moderator