avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 373 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Abuz societate bancara
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Abuz societate bancara

Buna ziua,

Am o problema cu vestita ING...de ceva vreme ma lovesc de incompetenta si bataia de joc oferita in mod gratuit de catre acestia, am sa va redau mai jos pe scurt povestea si de asemenea va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi...
- beneficiez de la ING de doua carduri:
*unul principal, cu ajutorul caruia imi gestionez banii de pe conturi
*unul pentru cumparaturi
- in data de 05.11.2010 am anuntat telefonic la ing faptul ca am pierdut cadrul de cumparaturi si ca doresc blocarea acestuia
- in data de 08.11.2010 merg la ATM-ul din Pallady pentru a imi achita rata lunara aferenta cardului de cumparaturi prin intermediul cardului principal (cel de cumparaturi fiind blocat conform spuselor angajatului ING), cand sa platesc...SUPRIZA!!!! Cardul imi este oprit de bancomat!!!Bun....ridic receptorul negru si discut cu o angajata ING care imi spune ca mi-a fost retinut cardul pentru ca mi-a expirat cartea de identitate!!!Calific acest gest total abuziv, avand in vedere faptul ca nu as fi putut decat sa depun bani pe acel card pentru alimentarea cadrului de cumparaturi si nu sa si retrag bani de pe cardul de cumparaturi prin intermediul acestuia, in plus nu am fost notificat niciodata ca ar trebuii sa aduc o copie de pe CI in momentul in care o schimb (desi exista nr meu de telefon, adresa mea si adresa de email in baza de date!!!) - deci imi sunt blocati niste bani, doar ca asa vrea ING!!!Bun, iau de bun ce imi spune angajata Ing, care imi confirma ca este blocat cardul de cumparaturi la cererea mea si ca n-are nicio legatura cu cardul principal!
- in data de 09.11.2010 trimit un mail catre adresa transmisa pe site-ul Ing ca fiind pentru sesizari si anume contact@ing.ro, primesc inapoi faptul ca acea adresa nu exista!!!!Cum n-am unde sa reclam....merg la sucursala din Titan (unde eram alocat ca si client) pentru a depune copia de pe CI (conform indicatiilor primite cu o zi in urma), o semnez si sunt asigurat ca daca merg in ziua urmatoare la sucursala din Pallady imi pot ridica cadrul si pot sa si depun o cerere pentru emiterea noului card de cumparaturi
- in data de 10.11.2010 merg la sucursala de la Pallady, mi se restituie cardul si mi se comunica ca voi fi contactat cand pot depunde cererea pentru emitere de card pentru cumparaturi (cel pierdut), nu inainte de a mi se opri o noua copie de pe CI.
In decursul acelei seri, merg sa imi achit rata si sa depun si o parte din banii imprumutati, introduc cardul si SURPRIZA!!!!!!!!!Cardul imi este din nou oprit in ATM!!!!!!!!!!!!!!!!!Va vine sa credeti?????Mie nu!Doar ce-l primisem!!!In urma cu 1 ora mi-a fost restituit!!!!!!!
Dupa lupte seculare...sunt contactat a doua zi si mi se spune ca de fapt cardul principal mi-a fost blocat si nu cel negru si ca eu as fi cerut asta...am simtit ca o iau razna....mi-am pastrat cumpatul si i-am rugat sa verifice apelul!Am fost din nou sunat in ziua urmatoare sa mi se spuna acelasi lucru ca si in ziua precedenta si ca investigheaza...bla bla..."l-am dat putin cu capul de pereti" pe operator si la 10 min m-au sunat sa imi spuna ca a fost greseala lor (dupa 1 saptamana!) si ca mi-au deblocat cardul nu si contul pentru ca mi-am schimbat specimenul de semnatura (ceea ce este adevarat, ca doar vorbim de actualizarea datelor) si ca tb sa merg intr-un office inge cu un act de identitate suplimentar - copia de pe certificatul de nastere :)), in caz contrar nu imi deblocheaza contul!
Intrebarile mele sunt:
-au dreptul sa imi blocheze contul?fara nicio institnare in acest sens, doar pentru ca mi-a expirat CI
-au dreptul sa refuze deblocarea contului fara a depune copia de pe certificatul de nastere?

Daca aveti o adresa de mail pentru reclamatii sau adresa unei persoane din conducerea firmei v-as fi recunoscator!
Ultima modificare: Miercuri, 17 Noiembrie 2010
giony18, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters158230 , utilizator 10:28, 18 Noiembrie 2010
din pacate la noi totul este posibil.... se rezolva si mai simpu prb dvs...renunta-ti la serviciile lor si nu va mai bateti capu. (oare ce fac ei cu certificatul de nastere ? nu le ajunge CI?)
acum incercati sa aflati numele unui manager din candrul XXX, nu un XXX office si mailu il cam puteti ghici dupa formatul mailului celor din xxx office. ceva gen prenume.nume@xxx.ro.
bafta
Ultima modificare: Joi, 18 Noiembrie 2010
ionut12345, utilizator
As rezilia, dar surpiza!
Nu pot!
Pentru ca am conturile blocate si nu pot efectua nicio operatiune...
Nu pot sa emit cadrul nou si nici nu pot sa reziliez contractul cu ei
@giony18

:offtopic:Va intelegem nemultumirile insa rugamintea mea este sa stergeti denumirea societatii implicate in discutie deoarece,.Conform Regulamentului de postare, in acest forum se discuta ideea si nu persoana fizica/juridica.

@ionut12345 si pe dvs. va rog sa stergeti denumirea societatii implicate in discutie.

Solicitati in scris sa vi se comunice temeiul legal in baza caruia a fost blocat/anulat cardul si sesizati ANPC-ul sau BNR daca va considerati prejudiciat.Cititi insa, cu atentie, si obligatiile dvs. din contract. Culpa contractuala a societatii in cauza, ar putea consta in nerespectarea obligatiilor asumate prin contract.

Interesanta postarea dvs.:"As rezilia, dar surpiza!
Nu pot!
Pentru ca am conturile blocate si nu pot efectua nicio operatiune...
Nu pot sa emit cadrul nou si nici nu pot sa reziliez contractul cu ei".

Ar trebui totusi sa cititi cu atentie contractul.
Indiferent ca aveti conturile blocate sau a aparut orice alt incident, in mod obligatoriu trebuie sa vi se primeasca cererea de reziliere. In cazul in care nu doresc sa primeasca cererea de reziliere formulati o reclamatie la ANPC pentru a-i sanctiona conform Legii 363/2007- privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Blocare / deblocare cont salariu cristi.a cristi.a Buna ziua, Am o poprire pe conturi pentru care compania la care lucrez achita 50% din venitul meu in contul execturului. Cealalta jumatate merge in contul ... (vezi toată discuția)
Cine raspunde in cazul in care banca imi blocheaza banii fara motiv psyche383 psyche383 Iata ce mi s-a intamplat concret: Am incercat sa retrag o suma mare de la ATM-ul bancii si mi-a dat o eroare generala, fara sa imi elibereze vreo chitanta de ... (vezi toată discuția)
Card salariu blocat dannyc dannyc Buna seara/ziua, Am o problema: am un credit la banca X si in ultimile 2 luni nu am mai reusit sa achit ratele complet - am achitat doar 30% din rata, iar ... (vezi toată discuția)