Iata ce mi s-a intamplat concret:
Am incercat sa retrag o suma mare de la ATM-ul bancii si mi-a dat o eroare generala, fara sa imi elibereze vreo chitanta de informare. Am incercat apoi si la ATM-ul altei banci care era chiar langa si s-a intamplat acelasi lucru. Am intrat deci in sucursala si am cerut sa mi se verifice cardul deoarece credeam ca ar fi ceva in neregula cu el. Un angajat al bancii l-a verificat trecandu-l printr-un POS si mi-a spus ca nu are nimic cardul dar probabil nu sunt atat de multi bani in bancomant. Am retras deci acea suma de la ghiseul bancii, platind comision.
Pana aici toate bune, doar ca seara la ora 6 cand am dorit sa platesc cu cardul pentru o achizitie importanta pentru mine am constatat ca din cont imi lipseau atat banii retrasi de la ghiseu cat si suma pe care am incercat sa o retrag fara succes de la ATM. Am sunat la ei la informatii si mi-au spus ca da, suma apare blocata in cont si ca pare ca am facut o plata printr-un POS si banii i-am incasat tot eu. Eu am insistat ca nu am autorizat nicio plata prin POS si cer sa mi se deblocheze suma respectiva pentru ca am nevoie urgenta de ea. Mi s-a spus ca nu poate face asta si ca trebuie sa merg a doua zi la sediul respectiv sa lamuresc acolo problema pentru ca tranzactia pare ca a avut loc la sucursala respectiva a bancii.
A doua zi la sediu au spus ca da, a fost o greseala si ca pot sa imi deblocheze banii dar abia ziua urmatoare. Am facut evident scandal, am zis ca nu mi se pare normal si legal asa ceva, ca am inregistrat deja niste daune ca nu am putut sa dispun de acei bani si ca daca nu imi deblocheaza banii pe loc chem politia pentru ca mi se pare efectiv un abuz ca banca sa imi tina 2 zile banii blocati fara un motiv. In urma scandalului mi-au deblocat banii pe loc, deci totusi se putea si am cerut sa imi inregistreze si o plangere pentru ca vreau sa primesc in scris de la ei de ce s-a intamplat exact tot fenomenul. Angajatii bancii au fost evident mega impertinenti si m-au luat peste picior in tot acest proces.
Ce vreau sa stiu concret, daca se mai intampla asa ceva pe viitor, ce pot face legal, ce drepturi am? Sau cu ce ii pot ameninta macar ca sa imi solutioneze problema mai rapid? Are banca vreo acoperire legala prin care imi poate tine banii blocati asa 2 zile fara motiv din cauza unor erori tehnice sau umane din partea lor? Daca eu inregistrez daune serioase din cauza ca ei imi tin banii blocati pot face ceva legal sa imi recuperez daunele?
Multumesc pentru raspuns, asta imi raspunde la o parte din intrebari. M-ar interesa totusi sa stiu in special ce pot face daca se mai intampla asa ceva pe viitor prin care sa pot obliga banca sa imi dea inapoi pe loc banii mei practic, pe care ea mi-i retine din punctul meu de vedere ilegal. Ca mi se pare putin absurd sa mi se spuna "da, este greseala noastra, dar nu va putem inapoia banii azi." Sau este legal si imi scapa mie ceva?
Dacă ați plătit comision din cauza lor ar trebui sa va returneze comisionul.
Aveți dreptate sa fiți supărat.
Nu e clar dacă e de vina banca sau cei care administrează funcționarea ATM-ULUI dar aceasta nu este problema dvs ci a băncii.
Dvs. aveți un contract cu banca.
Judecata
dflorin3
Buna ziua.
Prietena mea lucreaza intr-un magazin de electrocasnice...foarte renumit la noi.
Problema este urmatoarea:
Anul trecut in Decembrie 2013,la o ... (vezi toată discuția)