avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... afacere cu fonduri europene!
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

afacere cu fonduri europene!

Sunt studenta in anul 2 si as dori sa imi deschid o mica afacere cu fonduri europene...Ma vor ajuta si parintii mei putin,insa vreau sa devin independenta...As vrea sa fac lucrul asta cu fonduri europene,insa nu stiu exact in ce consta asta,ce trebuie sa fac,ce conditii trebuiesc indeplinite,etc...Ma gandesc serios sa imi deschid o covrigarie in Bucuresti si nu stiu cum sa incep,ce ar trebui sa fac...V-as fi recunoscatoare daca m-ati da niste sfaturi si m-ati informa...Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: MONICA ROXANA Voinea , Consultant credite si finantari 23:34, 28 Noiembrie 2010
De apreciat initiativa dvs, dra. Inainte de toate trebuie sa va infiintati o societate comerciala, in baza legii 31/1990, actualizate. Trebuie sa indepliniti o serie de formalitati la registrul comertului, la administratia financiara, s.a. Pentru a va simplifica efortul, va recomand sa consultati un avocat, pentru a va indruma in demersurile de constituire a acestei societati. Dupa ce societatea va fi fost constituita, trebuie sa aiba activitate neintrerupta minim 1 an, caci, este mai greu de crezut ca, vreo banca comerciala finanteaza o societate comerciala startup, chair daca, din planul de afaceri si din financiarele incheiate ar rezulta bunul mers al afacerii pe care o veti initia. In ipoteza in care, banca ar considera eligibila societatea si afacerea, va va acorda finantare pana la 100% din costul investitiei (in functie de programul masurii in care va veti incadra cu businessul), numai daca aceasta se incadreaza in vreun program eligibil finantat de UE. Va trebui elaborat un proiect al investitiei care, va fi depus la autoritatea de management de pe langa ministerul de resort, pentru a fi aprobat.