buna seara. acum aprox 24 zile mi-am cumparat un costum (sacou + fusta) brand romanesc cunoscut, special pentru o ocazie. l-am imbracat. sacoul fiind alb doar cu o bentita neagra pe toate tivurile a necesitat curatare. conform etichetei se poate curata doar chimic. zis si facut, m-am prezentat la o curatatorie, unde, surpriza, m-au preintampinat ca la asemenea combinatie de culori, negrul poate iesi in alb iar haina ramane patata. ba chiar mai multe curatatorii refuza sa primeasca spre curatare asemenea haine pentru a evita "coplicatiile" cu clientii nemultumiti. dar nu aveam alte optiuni, era singura modalitate de curatare permisa de producator, am lasat sacoul sa fie curatat. dupa mai multe incercari, sacoul tot a ramas cu pete negre, adica nu mai poate fi purtat deloc! precizezi, a fost imbracat o singura data, dupa care a fost dat in curatatorie. maine cei de la curatatorie imi vor elibera un act de constatare cum ca "rezultatul" curatarii se datoreaza proastei impregnari de culoare. in continuare eu doresc returnarea produsului la producator / magazin (este magazinul producatorului) si restituirea banilor. partea proasta este ca nu am pastrat bonul (nu m-am gandit nicio clipa ca voi mai avea neoie de el atata timp cat eram hotarata sa port costumul). intrebarea este ce trebuie sa fac ca sa reusesc? sunt constienta ca nu ma vor primi cu bratele deschise, gata sa-mi satisfaca dorintele. va multumesc
Neavand bonul nu puteti dovedi locul si data achizitionarii acestuia,deci nu prea aveti ce sa faceti,decat sa incercati sa formulati o sesizare impotriva firmei producatoare la OPC.