Buna ziua, as avea si eu nevoie de cateva informatii legate de vouchere, deoarece am cumparat o pereche de pantofi, care aveau defect (asta am constatat acasa), m-am dus inapoi cu ei (pentru a fi verificati), ca dupa cateva zile sa ma sune si sa imi spuna ca ii pot lua deoarece nu au defect, dar pentru ca i-am rugat sa primesc raspunsul scris, dupa doua zile am fost sunata din nou si mi s-a spus ca ii pot schimba sau ca imi pot da vouchere, mai departe le-am primit deoarece nu aveam cu ce schimb acea pereche de pantofi (pentru ca toate perechile au cate un defect), ma plimb de aproximativ o luna de zile pe la magazinele lor in ideea ca voi gasi sa imi cumpar ceva, lucru care nu s-a intamplat, ei spun ca banii nu ii pot primi, intrebarea mea este exista vreo baza legala la care pot apela pentru a-mi recupera banii?
Va multumesc.
Pai din cate stiu as fi putut apela la OPC daca nu mi-ar fi schimbat pantofii, insa eu cum nu am cu ce sa ii schimb si cum de o luna de zile nu imi gasesc nimic stau cu banii blocati, as dori sa mi se inapoieze banii, in legatura cu acest aspect as dori un ajutor.
Comerciantul este obligat sa va restituie banii daca bunul este defect si nu poate fi schimbat cu alt bun de acelasi fel (eventual asemanator).
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Sesizare opc?
ramicielo
Buna seara! Cum se procedeaza in situatia in care ai cumparat o pereche de pantofi/ghete din piele de iarna imblanite, si la prima purtare iti intra apa in ... (vezi toată discuția)