Ma numesc Otilia Honaie-Tecsa,am avut un abonament la Vodafone pe durata 01 oct 2008-01 oct 2010 la internet prin stick wireless,cod abonat 234091259 si nr.tel 728985137;Am sunat in luna sept .la nr. de tel *222 si am cerut sa se rezilieze contactul deoarece nu mai doresc sa am acest contract mi s-a spus ca cererea mea a fost inregistrata urmand sa fiu instintata telefonic cu alte amanunte dar nici in zi de azi nu m-a sunat nimeni!
In luna oct,am primit din nou factura pt plata abonamentului am fost de data aceasta la magazinul Kauffland din zona CALEA SAGULUI,am facut din nou cererea de renuntare la acest abonament,am cerut nr .de inregistrare a cererii dar mi s-a spus ca voi fi anuntata prin telefon!nimeni nu a sunat nici de data aceasta!
Astazi 07.dec2010 am primit un mesaj prin care sunt informata ca :''Vodafone a demarat procedura de recuperare in instanta a datoriei de 101,31 RON si a taxelor legale pt .neplata abonamentului pe lunile octombrie si noiembrie 2010''!!!!!!!!!!!!
D-lor ,un contract se respecta pe perioada scrisa in acte ,eu l-am respectat ,nu am avut penalizari,nu am intarziat cu plata acestuia dar...A EXPIRAT SI NU MAI DORESC ACEST ABONAMENT!Mai ales ca am facut 2 cereri de renuntare la el!!!!
Nu este normal ca ambele parti sa respecte clauzele contractului?
In speranta ca o sa ma lamuriti in aceasta problema,astept raspunsul urgent de la d-voastra.
Otilia Honaie
Notificati-i inca o data in scris si cereti-le sa nu va mai factureze un serviciu la care ati renuntat.Faceti si o plangere la O.P.C. in care specificati faptul ca ati reziliat contractul unilateral dar furnizorul de servicii nu da curs solicitarii.Problema este ca nu aveti nici o dovada ,nr de inregistrare ,ci doar vorbe.Trimiteti scrisoare cu confirmare de primire si trimiteti notificarea de reziliere contract.
nu va speriati ca nu au si facut ce au scris ei acolo.
va trebuie dovada, de al magazin trebuia sa va dea o copie cu nr de inregistrare.. daca nu ramaneti doar cu vorbele...