Buna seara! As dorii sa stiu si eu cum pot incheia un contract cu un artist, prin care sa am puterea sa decid ABSOLUT tot ce se intampla cu artistul respectiv. Ce functie/statut trebuie sa am eu ca sa pot incheia acest contract, si cum se procedeaza. (eu sunt student)
Imi cer scuze pentru confuzia. Dar tot devine de confuzia legala. Cum poate obliga leguitor sa se faca un contract de munca pentru management? Nu inteleg. Fiind o societatea de managemente dedicat la artiste, ce face firma respectiva decat un contract de management. Am citit sentinta comertiala de la curtea de apel de Galati NR. 38 in sedinţa publică de la 22 mai 2009, si acolo distingue contract de munca si contract de management. De confuzia legala, am derivat la celalt. Si iata ca nu termin de inteleg ce si cum se poate raspunde pe student care vrea sa fac un contract de felul aia, avand in vedere confuzia legala pe de o parte, si de alta parte, libertatea de prestarea servicii, principiul fundamental a la Union europea si la legislatia civila si comerciala obisnuita. Atunci m-am gandit ca ceea ce nu este intre o persoana juridica si o persoana fizica trebuie sa se denomine altceva, dar cu tot este contract civil de managemente de acord cu jurisprudenta citata, si art 977 Ccivil, adica: "interpretarea contractelor se face dupa intentia comuna a partilor contractante, iar nu dupa sensul literal al termenilor".Resultatul este ca se pare ca nu se poate incheia un contract de management cu acest nume ci si de parteneriat comercial pentru a fi ridicat la fama un artist prin care sa se obliga doua persoane fizice sa fac efortului in acesta directia. Cred ca ar trebuie sa indrumam pe intrebator student in acest sens, cautand un model de contract care nu este de loc de "management" stabilit in legea 66/1993 si nu ne confundam cu management de societatii comerciale.