avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale obtinere autorizatii
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

obtinere autorizatii

Un SRL care presteaza servicii de invatamant..respectiv cursuri de informatica pentru adulti prin intermediul unor lectori profesori are nevoie de obtinere autorizatie de la MEC (Ministerul Educatiei si Culturii-parca asta era nomenclatura) . Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: smart accounting business srl , Contabil 17:56, 18 Martie 2008
trebuie sa fie avizate de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, precum si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
SRL-ul trebuie sa fie avizat sau lectorii (PFA-uri) care predau?
cursurile trebuie sa fie avizate de cele 2 ministere ......... la terminarea lor se da o diploma, nu?:-/
multumesc ...
Buna ziua. Asa am si eu o problema. Eu sunt chiar lector profesor si mi sa spus ca trebuie sa am autorizatie. Am un AF deja si doream sa mai introduc un caen (8042 - nou 8559) si nu vreau sa mil introduca cei de la primarie deoarece sunt numai AF. Ei spuneu ca pe baza leg. 300/2004 , H.G. 1766/2004 din M.O. 1048/12.11.2004 nu se poate , dar eu nu am gasit nici o restrictie. Pate fi o diferenta atit de mare sa conteze ca eu an PFA sau AF sau SRL. nu pot sa inteleg.
Ma-ti putea ajuta cu informatii.
Va multumesc.

Alte discuții în legătură

Autorizatie caen 8042 bl_prof bl_prof Buna ziua. M-ar putea cineva ajuta cu niste sfaturi? Am un AF si din acest an colaborez cu o firma prin intermediul caruia am format niste cursuri de formare ... (vezi toată discuția)
Cod caen pentru meditatii bogdanboroghina bogdanboroghina care este codul CAEN pentru meditatii? Este nevoie de alte avize speciale (de ex. din partea MEC)? Multumesc (vezi toată discuția)