avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 614 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... retragere de plangere
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

retragere de plangere

este vorba de un caz de talharie...domnul cu pricina nu a reusit sa sustraga nimic de la mine ,,insa a fost violent si a fost filmat si exista martori..asta sa intamplat in urma cu o luna iar acuma am primit citatie la instanta..eu nu pot ajunge nici cum...chiar daca e amanat sau ceva eu nu pot sa ma prezint deoarece nu stau in localitate ..sunt studenta si in ianuarie (cand ar fi procesul)eu sustin examene....prefer sa imi retrag plangerea ....se poate?
Cel mai recent răspuns: bebeve , utilizator 21:45, 17 Decembrie 2010
Puteti sa retrageti plangerea,dar procesul va continua.
Solicitati alt termen invocand motivele pentru care nu va puteti prezenta.

Ce scrie pe citatie?care este incadrarea?talharie?vatamare corporala?
Ultima modificare: Vineri, 17 Decembrie 2010
frank_kvitta, utilizator
talharie...insa degeaba cer amanare..ca toata luna am examene ..sunt in sesiune
iar daca imi retrag plangerea iar procesul continua..tot voi fi chemata in instanta in calitate de parte vatamata sau martor?:-?
Din pacate da.talharia nu necesita plangere prealabila.daca va retrageti plangerea,nu mai aveti dreptul la daune.

Trebuie sa faceti un efort sa va prezentati in instanta,si scapati.Nu o sa va cheme decat o sindura data.

Riscati sa fiti amendata daca nu va prezentati.Solicitati printr-o scrisoare recomandata termen nou,invocand motivele.

Problema nu este retragerea plangerii,din punctul meu de vedere acesta este un sfat gresit.
Trimiteti pe adresa instantei respective o cerere pe care inserati numarul de dosar si termenul de judecata pentru care ati fost citata,in care explicati ca va aflati in alta localitate si ca in perioada respectiva aveti examene deoarece sunteti studenta.