avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Cafeneaua economiştilor Studii director economic
Discuție deschisă în Cafeneaua economiştilor

Studii director economic

Buna ziua!
Mi s-a oferit functia de director economic in cadrul unei companii; problema este ca am absolvit alta facultate, iar acum sunt studenta la Management financiar-contabil. Exista o "portita" legala pt a indeplini aceasta functie nefiind inca licentiata in stiinte economice, o derogare (dispensa) din partea presedintelui companiei? Va rog mult, dati-mi un raspuns, este f important.
Va multumesc.
Sarbatori fericite tuturor!
Ultima modificare: Miercuri, 22 Decembrie 2010
Doina B, utilizator
Cel mai recent răspuns: Gabriela Cojocaru , Consilier juridic 08:00, 8 Ianuarie 2011
Va multumesc pt raspunsurile oferite, avem expert contabil care semneaza bilantul, singura problema este ca inca nu sunt licentiata in stiinte economice (dar voi fi in curand); am intalnit o situatie similara la o alta firma, unde directorul economic nu avea studiile definitivate, din varii motive nu am obtinut informatia cum a fost posibil sa ocupe functia respectiva si am dorit sa aflu parerile dvs cu privire la aceasta situatie.
In conformitate cu legea contabilitatii - conducatorul compartimentului financiar contabil - director economic trebuie sa aibe studii superioare de specialitate.
Nu ma intelegeti gresit.
Daca angajatorul dumneavoastra admite sa semneze actul aditional de modificare a incadrarii dumneavoastra de pe o functie pe alta - asta-i. Administratorul angajeaza unitatea si isi asuma raspundereaVorbesc in cunostinta de cauza. Da exista cazuri (nu srl cu doi angajati) ci unitati mari de productie sau retail care au procedat asa.
Succes

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură