avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1092 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale cum pot dovedi ca o societate comerciala nu ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

cum pot dovedi ca o societate comerciala nu indeplineste toate conditiile prevazute pe lege pentru a avea o desfasurare optima in conformitate cu normele legale?

Buna. NUmele meu este Chereches Paula si am nevoie de putin ajutor. sunt studenta la drept in anul I si am un unchi care are o problema. langa casa in care locuieste, in urma cu cativa ani s-a deschis o terasa. la inceput nu i-a deranjat prezenta ei in vecinatate, deoarece nu le-a creat disconfort. anul acesta terasa are un nou patron. au inceput scandalurile, amenintarile si din ce in ce mai multe nopti nedormite din cauza muzicii date la volum maxim, fumul de gratar care e in exces. unchiul meu a apelat la ajutorul primariei, insa din motive politice nu s-a rezolvat nimic. depune plangeri peste plangeri si nimeni nu face nimic.
am citit intr-o revista ca ca unitatiile de mica industrie, comerciale si de prestari servicii, care pot crea riscuri pentru sanatate sau disconfort pentru populatie prin producere4a de zgomot, vibratii, mirosuri, praf, fum, gaze toxice sau iritante se amplaseaza in cladiri separate la distanta de cel putin 15 metri de ferestrele locuintelor.
astept un raspuns! va multumesc.:D:D
Cel mai recent răspuns: A. Ionut , Consilier juridic 09:02, 28 Decembrie 2010