Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
daca a depus cineva la ANAF declaratia 150 si documentele solicitate pentru semnatura electronica, poate ne ajuta spunandu-ne ce trebuie sa contina procura notariala . Mai exact care este, textual, continutul acesteia ( ma rog in afara de datele de identificare ). Pun acesta intrebare deoarece si cu alte ocazii, cand am avut nevoie de o procura, cei care mi-o faceau ma sunau de la notar sa ma intrebe ce anume sa scrie in acesta in ea. In Ordinele ANAF nr. 2520/1 Octombrie 2010 si 2568/10 Octombrie 2010 scrie asa : Documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului de certificat calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. ACEST DOCUMENT SE DEPUNE IN CAZUL IN CARE TITULARUL CERTIFICATULUI NU ARE CALITATEA DE REPREZENTANT LEGAL AL CONTRIBUABILULUI REPREZENTAT.
Mi se pare ca ar fi destul de clar textul, dar poate cei care au prezentat deja procurile la ANAF au intampinat vreo problema si atunci mai bine sa stim ce e de facut sa nu punem oamenii pe drumuri si sa plateasca si autentificari degeaba.
Ma duce gandul la inregistrarea in Rgistrul Operatorilor Intracomunitari, la cati asociati au facut cale intoarsa de la ANAF la Politie pt ca in cazierul judiciar nu scria clar ca este pentru inrgistrarea in ROI.
si eu am intrebat acest lucru la sector 6 daca vine cu mine administartorul si semneaza in fata inspectorului de la anaf...dar nu sunt de acord vor procua ca sa ramana la dosar