BUNA ZIUA ....IN BLOCUL IN CARE LOCUIESC S-AU AFISAT IN DATA DE 23-12-2010 CHELTUIELI AFERENTE PE LUNA NOIEMBRIE.IN DATA DE 29-12-2010 S-AU FACUT INCASARI DUPA ALTE LISTE CARE CONTIN ALTE SUME DE BANI DECAT CELE AFISATE INITIAL.MENTIONEZ CA ACESTE LISTE CARE S-AU REFACUT S-AU AFISAT IN LOCUL CELOR INITIALE DUPA CE S-AU FACUT INCASARILE ADICA IN 30-12-2010 DAR ELE FIGUREAZA TOT CU DATA DE 23.AM FOTOGRAFIAT AMBELE LISTE...SI SINCERA SA FIU.....CRED CA NU ESTE LEGAL CE S-A INTAMPLAT.SPUNETI-MI VA ROG ACESTEA POT CONSTITUII PROBE DOVEDITOARE IN INSTANTA IN CAZUL IN CARE VOM RECURGE LA O ASEMENEA SOLUTIE?
E posibil ca primul rand de liste - cel afisat sa fi fost gresit, calculele s-au refacut, s-au redactat un alt rand de liste, dar probabil din vreun motiv pe care nu ni-l spuneti nu au putut fi afisate in timp util.
Se mai intampla si nu trebuie sa faceti din asta un motiv de galceava. Totul e ca despre aceasta eroare sa stie cenzorul si presedintele asociatiei....si sa v-o explice si dv.
Interventie moderator
Am rugamintea sa respectati regulamentul de postare si sa nu mai scrieti cu majuscule!
Aceste liste de care spun ca s-au refacut au fost scrise in data de 29-12-2010 cu data de 23-12-2010. Listele initiale nu au continut greseli ci metrii cubi apa calda si rece plus caldura bagata in plus........iar listele nr 2 ....contin aceleasi sume ...dar cu mc apa in minus......Eu am facut contestatie vizavii de suma afisata ptr ap meu apartament cu 2 camere...doua persoane cu apa si caldura contorizata am cheltuieli pe luna noiembrie 650 lei.....mi se pare o suma enorma deoarece mi s-a bagat caldura si apa in plus adica la apa calda si rece total 10 mc plus iar la caldura.....am 350 lei ...numai caldura ....din moment ce pe contorul individual de apartament nu am nici macar 150 lei.
Ca ati fost incarcat la apa nu am de unde sa stiu aici pe forum ce facturi au venit la asociatia dv. si nici ce consum au declarat vecinii dv.
Dar pot sa va spun ca in privinta caldurii exista la firma care calculeaza costurile acesteia fisele personale si costul din acele fise trebuie trecut si pe lista cotelor de intretinere. Cei 150 lei de care spuneti de unde sunt rezultati? Din fisa personala sau din socotelile dv. estimative, ca vad ca lucrati cu sume rotunjite (150 lei, 350 lei, 650 lei....)?
Aici ne-ati pus o intrebare care isi gaseste raspunsul numai la dv. in asociatie, cu facturile si calculele in fata. Eu v-am spus doar ca se mai poate gresi, uneori destul de mult, si atunci e bine ca raul sa fie indreptat pe loc, retrase listele gresite si afisate listele corecte si ca pot exista disfunctionalitati marunte care pot fi trecute cu vederea, nefiind chestiuni de fond.
Totusi 650 lei la 2 camere si 2 persoane este o cota care poate da de gandit..... Trebuie intrebat si lamurita problema.
@mikimiha
Ambele liste au fost semnate de presedinte si cenzor?!
Depuneti in termen de 10 zile de la afisarea listei de plata contestatie la calculul cotei de contributie prin care cereti sa vi se precizeze in scris ce reprezinta suma foarte mare de la incalzire si mai ales cantitatea de apa calda trecuta in plus fata de cantitatea pe care ati dat-o. (pretul apei calde difera de la o luna la alta, astfel ca o reglare cantitativa ulterioara nu ar fi corecta).
Presedintele este obligat sa va raspunda la contestatie in termen de 7 zile. Va puteti adresa si Biroului de relatii cu asociatiile de proprietari din cadrul Primariei.
Din experienta va pot spune ca firma care se ocupa de exploatarea repartitoarelor de costuri poate gresi. Cereti-le nota individuala de consum in care ar trebui sa regasiti toate datele ce au condus la suma de 350 lei incalzire.