Reveniti cu o reclamatie la OPC Botosani in care le solicitati un raspuns cu masurile dispuse de ei pe baza aspectelor semnalate de dvs.
cei de la [EDITAT] Botoşani au efectuat o "recalculare", luând ca martori perioada "aberantă" şi perioada similară de anul trecut; media a fost deci făcută între un consum de 53 KW/zi şi unul de 1,2 KW/zi.
Sa va comunice OPC-ul in ce baza legala a efectuat recalcularea
[EDITAT] Botoşani . Nu uitati cand formulati revenirea la reclamatie sa primiti nr. de inregistrare si inainte de acestea sa cititi bine
OG21/1992 privind protectia consumatorilor si
Legea 363/2007 privind practicile comerciale incorecte.
OPC-ul avea obligatia conform
OG 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor sa transmita in termen de 5 zile petitia la ANRE.
Art. 61. - Petiţiile greşit îndreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare de către compartimentul prevăzut la art. 6 alin. (1) autorităţilor sau instituţiilor publice care au ca atribuţii rezolvarea problemelor sesizate, urmând ca petiţionarul să fie înştiinţat despre aceasta
Sa le aduceti aminte in petitie si de
Legea 554/2004 Legea contenciosului administrativ.
Art. 1. - (1) Orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluţionarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente, pentru anularea actului, recunoaşterea dreptului pretins sau a interesului legitim şi repararea pagubei ce i-a fost cauzată. Interesul legitim poate fi atât privat, cât şi public.
(2) Se poate adresa instanţei de contencios administrativ şi persoana vătămată într-un drept al său sau într-un interes legitim printr-un act administrativ cu caracter individual, adresat altui subiect de drept.