Buna ziua.[n decembrie 202, s-a schimbat contorul electric fiind depistat defect de catre operatorul,, citire contor""(indexul , nu se putea citi).Dupa trei luni, am primit o factura de 14,900 lei ( KW inregistrati de contorul in cauza)-- 22.000 KW consumati.Timp de 11 luni,nu s-au primit facturi si nici on-line nu s-au putut achita .Mentionez ca suntem consumatori casnici,. cu un consum mediu de 150 KW/luna.Contorul electric s-a verificat metrologic,rezultatul fiind Admis.In septembrie 2023,am solicitat reverificarea metrologica amanuntita a contorului , la firma producatoare AEM Timisoara. Desi am achitat suma acestei operatii.,contorul nu a fost trimis la reverificare .Firma AEM Timisoara ,este in prag de faliment.Cum trebuie sa procedam in continuare? Va multumim !
Din ce scrieti nu este clar ce anume doriti acum, si nici situatia actuala.
Nu puteti solicita distribuitorului sa trimita contoarele unde vreti dvs. Distribuitorul are proprii metrologi, iar contoarele ii apartin.
Daca aveti o divergenta in continuare cu privire la suma de 14900 lei, puteti sa va plangeti la ANRE si apoi in justitie.