Am primit o instiintare prin posta ca mi s- a schimbat contorul la casa pentru ca nu functiona. Asta intamplandu- se fara ca eu sa fiu instiintata in prealabil. Mentionez ca este cineva acasa permanent dar nu a fost anuntata.
Mi se imputa o recalculare de 860 kw pentru ultimile 6 luni, adica de la ultima citire pe care o iau ei in calcul august 2018.
Consumul meu mediu este undeva la 200 kw pe luna, pe care i- am platit in facturile estimative. Acum de unde au scos acesti 860 kw?
Eu nu am vazut nici un contor defect, nici un index , nimic. Si vecinului i- au facut la fel.
Este imposibil ca 2 contoare ( la casa) sa se strice fix in acelasi moment, sa fie schimbate fara a anunta pe nimeni si acum se imputa niste sute de kw de plata. Cum e posibil ? De unde stiu eu ca era contorul defect ? Si al meu si al vecinului deodata ??
Cereti o justificare de plata, copii dupa expertiza ce atesta ca acel contor era defect.
Va puteti adresa sau ii puteti ameninta si cu o plangere la ANRE daca nu justifica, in scris, motivul schimbari contorului precum si faptul ca din expertiza, a rezultat ca acel contor nu inregistra bine.
Cereti o justificare de plata, copii dupa expertiza ce atesta ca acel contor era defect.
Va puteti adresa sau ii puteti ameninta si cu o plangere la ANRE daca nu justifica, in scris, motivul schimbari contorului precum si faptul ca din expertiza, a rezultat ca acel contor nu inregistra bine.