am si eu o rugaminte sa ma ajutati intr-o problema....Acum un an de zile am inchiriat ca si persoana juridica spatiul de la parterul blocului destinat initial uscatorie.Locuiesc in scara respectiva.Am fost la fiecare apartament si am luat o semnatura daca este sau nu de acord sa inchirieze spatiul de jos.In proportie de mai bine de 80 % au semnat ca sunt de acord sa inchirieze spatiul de jos.Eu am investit o suma de bani pentru renovarea spatiului care a reprezentat chiria in avans pe 6 luni.Toate facturile de renovare aprtin asociatiei de locatari.Contaractul e semnat pe o perioada nedeterminata.Eu platesc o suma de 300 RON pe luna iar acum ei cica au gasit pe altii care sunt dispusi sa dea 700 ron .Ce pot sa fac in privinta asta ca eu am investit si in altelete si nu imi convine sa cedez spatiul.
Scrie ca ca orice modiicare sau imbunatatire se face cu acordul asociatiei iar singura clauza de reziliere este daca nu platesc in termen de 30 de zile...cand asociatia are dreptul sa faca demersurile pentru a ma actiona in judecata
In cazul acesta nu au dreptul de a denunta unilateral contractul.
Dar nu inteleg de ce facturile de renovare apartin asociatiei... au fost emise pe asociatie?
da au fost emise pe asociatie .....ca si cum eu am platit chiria in avans pe 6 luni....(am primit chitanta de la asociatie) iar banii respectivi au intrat in renovare..geam termopan si gresie.Restul nu apare pe factura
Daca facturile respective au fost emise pe asociatie, e ca si cum le-ati fi datorat pt perioada respectiva si chiria si contravaloarea imbunatatirilor. Corect era sa fie emise pe societate si sa compensati cu chiria.
Mai mult, facturile fiind emise pe asociatie, imbunatatirile sunt proprietatea asociatiei.