CE FEL DE DOCUMENTE CONTABILE POT FI DISTRUSE DUPA 5 ANI . MENTIONEZ CA IN CADRUL ASOCIATIEI NOASTRE DE PROPRIETARI SE TINE CONTABILITATEA IN PARTIDA SIMPLA
In cadrul asociatiei de proprieteri aveti obligaţia de a pastra în arhiva registrele de contabilitate, documentele financiar-contabile, precum şi documentele justificative, care stau la baza înregistrării în evidenţa contabilă în partidă simplă.
Termenul de păstrare a Registrului-jurnal de încasări şi plăţi, a Registrului-inventar, a documentelor justificative şi financiar-contabile este de 10 ani, incepand de la data încheierii anului fiscal în cursul căruia au fost întocmite.Exceptie fac state de salarii, care se păstrează timp de 50 de ani.
Arhivare documente
Buna tuturor,
Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Unde as putea gasi legislatia privind arhivarea fizica a documentelor? As dori sa aflu cat timp trebuie ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.