CE FEL DE DOCUMENTE CONTABILE POT FI DISTRUSE DUPA 5 ANI . MENTIONEZ CA IN CADRUL ASOCIATIEI NOASTRE DE PROPRIETARI SE TINE CONTABILITATEA IN PARTIDA SIMPLA
In cadrul asociatiei de proprieteri aveti obligaţia de a pastra în arhiva registrele de contabilitate, documentele financiar-contabile, precum şi documentele justificative, care stau la baza înregistrării în evidenţa contabilă în partidă simplă.
Termenul de păstrare a Registrului-jurnal de încasări şi plăţi, a Registrului-inventar, a documentelor justificative şi financiar-contabile este de 10 ani, incepand de la data încheierii anului fiscal în cursul căruia au fost întocmite.Exceptie fac state de salarii, care se păstrează timp de 50 de ani.
Arhivare documente
Buna tuturor,
Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Unde as putea gasi legislatia privind arhivarea fizica a documentelor? As dori sa aflu cat timp trebuie ... (vezi toată discuția)