avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Acuzat pe nedrept pentru furt calificat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Acuzat pe nedrept pentru furt calificat

Buna ziua,

Ma numesc Alexandru si este prima mea vizita pe acest forum.
Varsta mea este de 22 de ani, am fost si sunt programator si consultant IT.
Nu prea stiu cum se procedeaza si sincer sa fiu nu imi este prea usor sa spun povestea mea altor persoane insa nu stiu ce sa mai fac deoarece nu mai pot dormi noaptea din ultimul timp.
Ca sa scurtez si sa vin la subiect uitati ce mi sa intamplat:

Acum aproximativ sapte luni am vizitat centrul comercial Afi Palace avand dorinta de a imi cumpara niste haine de imbracat.
In timpul vizitei mele la centrul comercial eu am intrat in magazinul Pull and Bear.
De acolo am probat si cumparat diferite lucruri, asta in aproximativ 20 minute (stiu deoarece trebuia sa fiu la munca in 1 ora si faceam mult pana la sediul unde munceam).
Dupa ce am achitat hainele cu cartea mea de credit, am mai stat in magazin fix 5 minute uitandu-ma la un articol care ma tot facea sa ma razgandesc (cumpar sau nu, stiti cum este) si in acest timp cat m-am uitat la acel articol am lasat punga jos langa picioarele mele.
Dupa trecerea celor 5 minute am decis sa nu cumpar ca intarzii la munca si am dat sa plec.
Zis si facut, odata trecut prin acele aparate de detectare a furtului sau cum naibii se numesc, au inceput sa piuie.
Evident, nu m-am speriat, doar nu aveam nimic de ascuns asa ca m-am dus singur la casa sa se uite ce piuie.
Ce credeti ?
Primul lucru scos din punga mea erau o pereche de blugi mari cu tur lasat (46 sau 48 ca nr. m-am uitat mai tarziu la ei dupa intamplare).
Angajatul ma intrebat ce este cu ei, insa eu nedumerit vorbind si la telefon...am raspuns ca nu stiu, fapt ca nu i-am pus eu acolo.