avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 942 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... mi s-a spus ca vor sa plec...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

mi s-a spus ca vor sa plec...

buna ziua,

sunt reprezentant medical, si sunt angajat cu contract de munca la un producator de medicamente din 1.09.2007 cu contract de munca pe perioada nedeterminata. pana acum o saptamana nu am avut vreo evaluare sau raportare a activitatii mele. acum o saptamana am facut o raportare scrisa. se intampla si sa fi ramas fara permis de conducere pe o perioada de 30 de zile dar cand am anuntat acest lucru mi s-a spus sa stau linistit ca gasim noi solutii. de fapt tot ce am anuntat ca as fi grasit mi s-a spus sa stau linistit ca le rezolvam noi pe toate... acum o saptamana mi s-a cerut sa plec si eu am refuzat pe motiv ca nu mi s-a spus nimic concret si nici nu mi- s-a adus nici un motiv obiectiv pt care mi se cere acest lucru... stie cineva ce am de facut in situatia asta?
Cel mai recent răspuns: Cristina Boros , Consilier juridic 21:41, 2 Aprilie 2008
sigur se impune oi discutie cu sefii tai. In care sa soliciti mai multe informatii : de ce se doreste plecarea ta, care sunt acuzele, deci tot ceea ce te preocupa. Dar cum ti s a zi sa pleci, asa pur si simplu sau in scris. Sigur sa nu ti faci cerere de plecare decit dupa ce ai discutat si vezi ca nu ai alta sansa. Daca ai o decizie in scris prin care ti se desface cim, si nu au trecut 30 de zile de cind ti s a comunicat poti sa o contest la tribunalul de la sediul angajatorului.
Cum ti s-a cerut sa pleci? In scris? Verbal?