avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 265 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general inventar magazin alimentar
Discuție deschisă în Contabilitate în general

inventar magazin alimentar

Buna, sunt angajata din 1 decembrie 2010 la un mag.alimentar. La angajare, la intrebarea mea referitoare la inventar, mi s-a comunicat ca a fost facut un inventar in cursul lunii noiembrie si ca stocul a fost reglat, deci nu sunt lipsuri. In magazin suntem 4 angajate, eu fiind cea mai noua. In urma cu 2 zile s-a efectuat inventarul si azi ni s-a comunicat ca este o lipsa de 3500 Ron, suma care va fi recuperata in procent egal de la toate angajatele. Am uitat sa mentionez ca inventarul a fost facut dupa inchiderea magazinului, a durat 10 ore, si "ne-au ajutat" 2 ospatari si o eleva de clasa a 12-a. Comisia de inventariere a fost formata din administrator, sotia lui - care nu este angajata firmei - si persoana care face receptiile in magazin. Magazinul este un minimarket de cartier cu o gestiune de 200 000 Ron. Vreau sa stiu daca este legal cum a fost efectuat inventarul si daca intr-adevar lipsa trebuie suportata in cote egale de toate angajatele, indiferent de perioada de angajare. Inca un lucru - in momentul in care am spus ca vreau sa vad listele de inventariere pentru a vedea ce produse lipsesc mi s-a comunicat ca nu avem voie sa le vedem, doar ultima pagina a procesului verbal care trebuie semnata de noi. Multumesc, o zi buna
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 06:37, 12 Ianuarie 2011
Gestiunea este colectiva ??? Ati predat gestiunea la plecarea din schimb ?? Ati semnat fiecare fila a inventarului ?
Cine a valorificat inventarierea ?
Nu semnati ultima pagina si nici un alt act care va atrage raspunderea materiala !!!
Pentru a va edifica asupra modului de efectuare a unui inventar, vedeti ORDIN MFP nr. 2.861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
Vi s-a adus la cunostinta inventarierea printr-o "Decizie " ? Ati semnat declaratia de inventar? Daca nu au procedat asa ,inventarierea nu este conforma cu Ordinul mentionat de colegul @trifan gheorghe mai sus . In plus ,sotia administratorului nu avea ce cauta in comisia de inventariere. Inteleg ca nu are nici o calitate in aceasta firma .Ce incadrare aveti in contractul de munca incheiat cu societatea respectiva?


Nu am primit nici o decizie si am si refuzat azi sa semnez procesul verbal. Sunt incadrata ca si vanzatoare.
multumesc pentru raspunsul prompt. Azi am refuzat sa semnez procesul verbal si mi s-a comunicat ca sunt instigatoare, dar dupa ce se intorc din concediu din strainatate vor discuta cu mine altfel, adica ma vor da afara.
Purtati o discutie cu dansii,insa nu semnati nimic.

Interventie moderator
Am rugamintea ca pe viitor sa nu mai postati mesaje consecutive,atata timp cat se poate reedita mesajul scris initial intr-un interval de 24 de ore. Va multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lipsa foarte mare la inventar crisulici21 crisulici21 lucrez de 10 ani la o firma cu materiale de constructii ca gestionar iar anul acesta ma scos lipsa 100 de milioane. bani pe care nu i-am furat eu .tin sa ... (vezi toată discuția)
Inventar magazin JIPAIONUTCATALIN JIPAIONUTCATALIN sal sunt la inceput de drum cu o afacere ,detin un magazin mixt ,si nu am stiut cum sa fac un inventar iar cand l-am facut cum trebuie am constat ca am fost ... (vezi toată discuția)
Inventar adrian nicolae adrian nicolae 1 ) Inventarul ptr.predare/primire a gestiuni se poate face in lipsa gestionarului ?( cand gestionarul este la servici). 2 ) Se poate desface contactul de ... (vezi toată discuția)