sal
sunt la inceput de drum cu o afacere ,detin un magazin mixt ,si nu am stiut cum sa fac un inventar iar cand l-am facut cum trebuie am constat ca am fost furat de angajate .Problema e ca as vrea sa-mi zica cineva cum sa recuperez lipsa in gestiune .Angajatele in numer de 3 au carti de munca , la primul inventar facut in prezenta lor au semnat un proces verbal de luare in primire a marfii iar inventarul a fost semnat pe fiecare fila in parte .
multumesc anticipat .
Este obligatorie nota explicativa a angajatelor si declaratia de sfarsit de inventar prin care ele nu au obiectiuni asupra inventarului efectuat . In pv al comisiei de inventariere unde este constatat minusul se intocmesc propuneri de recuperare a prejudiciului , prin imputare . Procesul verbal al comisiei se aproba de administrator , minusul se inregistreaza in contabilitate si se recupereaza prin retineri lunare prin poprire din salariul gestionarelor . Atentie mare la respectarea procedurii privind efectuarea inventarierii , deoarece daca nu este corecta procedura, gestionarele pot avea castig de cauza in instanta .