Buna ziua!
Am lucrat la o agentie de turism si in data de 6 dec am primit comunicarea de preaviz de incetare a activitatii mele in agentie ca urmare a suspendarii activitatii societatii.
Va rog sa-mi spuneti care sunt drepturile mele acum (am dreptul la salariu compensatoriu, am dreptul la plata zilelor de concediu neluate (in 2010)?).
Astazi cand am vorbit cu unul dintre actionarii acestei societati, mi-a spus ca ei nu au bani de unde sa ne dea. ca ne vor da numai salariul pe luna Dec si atat. Ei au mai multe agentii in diverse orase ale tarii, unde angajatii au pe cartea de munca trecuta jumatate de norma, iar diferenta de salariu se achita pe un contract de comision (ei lucrand norma intreaga). Pot sa fac reclamatie la ITM pentru ceea ce se intampla in alte agentii din acelasi trust? Aici sunt incluse mult mai multe firme (un ziar, o scoala de turism, etc), unde situatia este chiar mai grea (ei au pe cartea de munca 1 ora si lucreaza 8 - la negru).
Astept raspunsul Dvs. cat mai repede.
daca aveti neintelegeri cu angajatorul si nu va puteti recupera drepturile inclusiv concediul neefectuat, adresati-va departamentului de control din cadrul ITM, pentru un eventual control!