1. copie C.I. asociati si administratori pentru tarile din UE sau copie pasaport pentru tarile dinafara UE;
2. Verificare si rezervare denumire firma (3 denumiri in ordinea preferintelor);
3. Act constitutiv firma (cu obiectele de activitate conform Cod Caen Rev 2 + clasele CAEN);
4. Recipisa depunere capital social (minim legal 200 lei);
5. Act sediu social si acord vecini daca este cazul;
6. Declaratie pe proprie raspundere privind functionarea;
7. Declaratia asociatilor pe propria raspundere;
8. Specimen semnatura administrator (in fata referentului - gratuit sau in fata notarului - platiti onorariul acestuia);
9. Vector fiscal;
10. Cerere inregistrare;
11. Declaratie asociat ca nu are datorii pe teritoriul Romaniei data in fata notarului;
Din cate imi amintesc cam aceste acte ar fi necesare, da daca vrei sa aflii exact te poti adresa Oficiului Registrului Comertului ;)
Cateva precizari:
- atat asociatii, cat si administatorii societati se pot legitima cu pasaport fie ca sunt sau nu cetateni UE;
- se va elibera o singura rezervare de denumire, se recomanda ca in momentul depunerii cererii pentru rezervare sa va ganditi la cel putin 3 denumiri, eu va recomand sa va ganditi mai mult de 3 variante asta pentru a nu avea surprize (personal am avut neplacerea sa nu fie disponibila niciuna din cele 3);
- pentru sediul social trebuie sa obtineti de la Administratia Financiara certificatul si adeverinta pentru spatiu;
- declaratia pe proprie raspundre in sensul ca sunt indeplinite conditiile prevazute de lg 31/1990 se va da atat de asociat, cat si de administrator;
- declaratia cu privire la faptul ca nu are datorii data de statul roman se va da atat de asociat cat si de administrator insa numai daca acestia sunt cetateni straini, prectic aceasta declaratie tine loc de cazier fiscal.