avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 932 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... continuare studii
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

continuare studii

sunt studenta in tgv la AP ultimu` an, si as dori sa stiu dk pot face continuare de studii in drept, am intreb d 2-ori la univ din buc si prima oara mi`au spus k se poate...iar a 2-a mi`au zis ktegoric k nu se poate asa cv....exista vreo facl din bucuresti unde pot face continuare in drept?:help:
Cel mai recent răspuns: Beatrice89 , utilizator 23:07, 21 Ianuarie 2011
Universitatea la care sunteti studenta nu are facultate de drept?
Daca da ar trebui sa incepeti de acolo sa verificati .... pana la urma e vorba de echivalarea unor examene ... si nu puteti obliga nici un profesor sa va echivaleze anumite examene cata vreme nu v-a verificat cunostintele.
universitatea mea are si drept insa eu as dori sa ma inscriu in Bucuresti... prima oara mi s`a spus k se poate insa va trebui sa`mi termin studiile incepute, si bineinteles voi da diferente la anumite materii....iar a doua oara mi s`a spus k nu se poate asa cv... si un domn profesor d la Universitatea din Buc mi`a zis k sa nu ma astept k ei imi vor echivala mie studiile facute in tgv....

sincer nu stiu ce sa fac....dupa c termin....si as dori dk se poate o consiliere in aceasta privinta. Va multumesc anticipat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Examenul la o disciplina pot sa il sustin si la o alta universitate? popavasile popavasile Buna ziua. sunt student ultimul an, am ratat deja sustinerea licentei de vara din cauza unui examen la un profesor exagerat de exigent (nu vad rostul unor ... (vezi toată discuția)
Sfat legat de masterat amitza amitza as dori si eu un sfat, va roooooooooooog!!!!!!!!!! sunt proaspat absolventa de drept, si as dori sa urmez unul sau doua programe de master , dar nu ma ... (vezi toată discuția)