avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Examenul la o disciplina pot sa il sustin si la o alta ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Examenul la o disciplina pot sa il sustin si la o alta universitate?

Buna ziua. sunt student ultimul an, am ratat deja sustinerea licentei de vara din cauza unui examen la un profesor exagerat de exigent (nu vad rostul unor asemenea apucaturi) si as dori sa stiu daca pot sustine examenul inalt centru universitar unde exista aceea disciplina cu un alt cadru didactic. In cazul ca nu se poate, cred ca voi renunta sa imi mai termin facultatea pana iese la pensie acest profesor.
:sorry::sorry::sorry:
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:32, 13 Septembrie 2011
Nu se poate sustine examenul decat in cadrul facultatii unde Dvs. ati fost inscris. Acordati mai mult timp studiului materiei de examen si cu siguranta veti reusi sa promovati. Abandonarea facultatii pentru un singur examen nu este o solutie. Cu trecerea timpului cunostintele acumulate la celelalte cursuri se mai pierd.:)
Am auzit ca se poate pe credite Bologna... e universitate de stat, iar eu am mai facut o facultate si mi s-au echivalat multe examene. de ce nu s-ar putea si sustinerea examenului in alta parte si echivalarea lui la universitatea unde sunt inscris?
Va redau mai jos un extras din Regulamentul privind activitatea profesionala a studentilor in cadrul Universitatii Bucuresti:

Examenele se susţin în faţa cadrului didactic care a predat disciplina respectivă, asistat - unde este cazul - de cadrul didactic care a condus seminariile sau lucrările practice sau de un alt cadru didactic de specialitate. Cataloagele vor fi semnate de ambele cadre didactice.


Intrebati la facultate, daca Dvs. sunteti convins ca se poate sustine examen intr-un alt centru universitar. Dansii sunt in masura sa va lamureasca daca accepta sau nu acest lucru.