avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 661 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Acte necesare pentru punctul de lucru la reinnoirea ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Acte necesare pentru punctul de lucru la reinnoirea contractului de inchiriere

Buna ziua,
Reprezint un SRL din Bucuresti si anul acesta ne expira contractul de inchiriere pentru un punct de lucru. Am stabilit de comun acord cu proprietarul sa reinnoim contractul in aceiasi termeni, iar activitatile derulate nu se vor modifica. In afara de inregistrarea noului contract de inchiriere la administratia financiara in 15 zile ce acte mai trebuie sa reinnoiesc pentru punctul de lucru (declaratia la ORC,etc.)?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Cu stima, Ioana
Cel mai recent răspuns: intis , utilizator 15:13, 28 Ianuarie 2011
Va recomand sa faceti un act aditional la contractul de inchiriere pe care il veti inregistra la Administratia Financiara.

La registru veti merge cu actul aditional si il veti depune cu formuarul nr. 6 - depunere si mentionare acte, taxele sunt cel mult 100 ron.
Va multumesc pentru raspuns. In afara de Registrul Comertului mai trebuie sa reinnoiesc alt act sau autorizatie?
Cu privire la prelungirea sediului secundar NU.
Revin cu informatii pentru cei interesati de subiect:
1. La administratia financiara a sediului secundar trebuie depus un act aditional care prelungeste contractul inregistrat initial la acestia. Societatea comerciala nu trebuie sa isi reinnoiasca sediul secundar. Proprietarul trebuie sa inregistreze actul aditional in maxim 15 zile din momentul incheierii. Trebuie sa se prezinte cu:
a) Actul aditional in 3 exemplare - unul il va inapoia chiriasului
b) Declaratie estimativa de venit in 2 exemplare pentru fiecare proprietar
c) Copie si original act identitate proprietar

2. Administratia financiara de la sediul social:
Se declara prelungirea contractului de inchiriere pentru sediul secundar:
a) Actul aditional la contractul de inchiriere in copie
b) Declaratia de sedii secundare
c) Eventual imputernicire daca nu se duce administratorul personal

3. Oficiul Registrului Comertului:
Se depune actul aditional:
a) Actul aditional la contactul de inchiriere in copie
b) Formularul 6 - cerere depunere acte (se descarca de pe site-ul lor)
c) Copie act identitate delegat/ administrator
d) Eventual imputernicire daca nu se duce administratorul personal
e) Dosar cu sina

Sper ca postarea mea va fi de ajutor si altora.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rog ajutor-declaratie privind sediul secundar artemys artemys Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta-avem declarat un sediu secundar,acum se prelungeste contractul de inchiriere, mai trebuie depusa inca o ... (vezi toată discuția)
Acte necesare schimbare sediu Altheea Altheea Buna ziua, In cazul schimbarii sediului unei firme, persoana care depune actele la Registrul Comertului are nevoie de procura speciala legalizata data de cei ... (vezi toată discuția)
Punct lucru anamariacelik anamariacelik buna ziua am o problema ! o firma inregistrata in judetul botosani deschide punt de lucru in judetul cluj. ce documente prezinta la admistratia cluj?ce acte ... (vezi toată discuția)