Buna ziua,
Reprezint un SRL din Bucuresti si anul acesta ne expira contractul de inchiriere pentru un punct de lucru. Am stabilit de comun acord cu proprietarul sa reinnoim contractul in aceiasi termeni, iar activitatile derulate nu se vor modifica. In afara de inregistrarea noului contract de inchiriere la administratia financiara in 15 zile ce acte mai trebuie sa reinnoiesc pentru punctul de lucru (declaratia la ORC,etc.)?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Cu stima, Ioana
Revin cu informatii pentru cei interesati de subiect:
1. La administratia financiara a sediului secundar trebuie depus un act aditional care prelungeste contractul inregistrat initial la acestia. Societatea comerciala nu trebuie sa isi reinnoiasca sediul secundar. Proprietarul trebuie sa inregistreze actul aditional in maxim 15 zile din momentul incheierii. Trebuie sa se prezinte cu:
a) Actul aditional in 3 exemplare - unul il va inapoia chiriasului
b) Declaratie estimativa de venit in 2 exemplare pentru fiecare proprietar
c) Copie si original act identitate proprietar
2. Administratia financiara de la sediul social:
Se declara prelungirea contractului de inchiriere pentru sediul secundar:
a) Actul aditional la contractul de inchiriere in copie
b) Declaratia de sedii secundare
c) Eventual imputernicire daca nu se duce administratorul personal
3. Oficiul Registrului Comertului:
Se depune actul aditional:
a) Actul aditional la contactul de inchiriere in copie
b) Formularul 6 - cerere depunere acte (se descarca de pe site-ul lor)
c) Copie act identitate delegat/ administrator
d) Eventual imputernicire daca nu se duce administratorul personal
e) Dosar cu sina
Punct lucru
anamariacelik
buna ziua
am o problema ! o firma inregistrata in judetul botosani deschide punt de lucru in judetul cluj.
ce documente prezinta la admistratia cluj?ce acte ... (vezi toată discuția)