avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 177 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... nota explicativa
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

nota explicativa

Sunt profesor titular la un liceu din Romania. Sambata, 15 ianuarie, a avut loc un concurs scolar, mai precis Olimpiada la Fizica, faza judeteana, la care am fost si eu chemat sa particip. Din motive personale nu am putut sa particip. Dupa trei zile inspectorul de specialitate mi-a cerut sa dau o nota explicativa, in scris, prin care sa motivez absenta de la concurs. Exista vreo o lege care sa ma oblige sa dau aceasta nota explicativa? Ce se intampla daca refuz sa scriu nota explcativa? Dar daca o dau, ce consecinte poate avea, legal si profesional? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Mihaiela Dragomir , Avocat 17:23, 19 Ianuarie 2011
Probabil ca ati fost convocat sa participati la Olimpiada fie ca supraveghetor fie ca membru al unei comisii.
Absenta echivaleaza cu o abatere disciplinara de la programul de lucru si banuiesc ca veti fi sanctionat.
Trebuie sa stiti daca aceasta constitue abatere disciplinara si este trecuta in fisa postului ,in Regulamentu Intern sau in Contractul Colectiv de Munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se intampla la liceu. solicit ajutor. yellowcian yellowcian Buna ziua, va solicit un sfat referitor la un eveniment pe care il reltez pe scurt: La liceu, la ora de mate, elevii sunt obligati de profesor sa stea cu ... (vezi toată discuția)
Dilema burselor de excelență olimpică kraul007 kraul007 Bună ziua! Sunt elev de liceu și am fost premiat, alături de colegii mei de echipă, cu premiul întâi la secțiunea la care am participat în cadrul ... (vezi toată discuția)