avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 346 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Dilema burselor de excelență olimpică
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Dilema burselor de excelență olimpică

Bună ziua!
Sunt elev de liceu și am fost premiat, alături de colegii mei de echipă, cu premiul întâi la secțiunea la care am participat în cadrul Festivalului-concurs Internațional de book-trailere „Boovie” (poziția 24 în CAEN), competiție recunoscută și finanțată de MEN.

Întrebarea mea este: având în vedere noile prevederi referitoare la bursele elevilor din cadrul Legilor Educației, cu aplicabilitate din anul școlar 2023-2024 (și anume desființarea bursei de performanță, și introducerea bursei de excelență olimpică I / internațională, respectiv II / națională), suntem eligibili pentru acordarea vreunei burse de acest tip? Și dacă da, care ar fi aceasta?

Sunt nelămurit în condițiile în care, potrivit noilor legi, sunt menționate doar olimpiadele școlare naționale și internaționale, competițiile sportive etc., dar nicio prevedere referitoare la concursurile naționale / internaționale finanțate de MEN...
Cu elevii care au participat și la astfel de concursuri (care, ca număr, sunt de ordinul zecilor) și au obținut distincții, ce facem cu ei? Ministerul nu îi consideră demni de bursă, ci doar pe participanții la olimpiade?

Bănuiesc că va fi nevoie de niște note tranzitorii venite de la MEN...?

Alte discuții în legătură

Buna ziua! ma numesc florea oana si am un copil care face parte ... Oana E84 Oana E84 Buna ziua! Ma numesc Florea Oana si am un copil care face parte din dintr-un ansamblu folcloric care apartine de Consiliul Judetean.Acest ansamblu a ... (vezi toată discuția)
Bursa elev negru daniel negru daniel buna seara am si eu o intrebare la dumneavoastra am un baiat care a luat locul 2 la faza zonala a olimpiadei natinala de pian aici vine nelamurirea, se ... (vezi toată discuția)