AM SOLICITAT O SUMA DE BANI LA BANCOMAT [editat] BANK, BANII NU I-AM PRIMIT, IN SCHIMB APARATUL MI-A DAT O HIRTIUTA CU INSCRISUL ,,EROARE DISPENSER,, CIND AM URMARIT SITUATIA CONTULUI AM VAZUT LIPSA SUMEI SOLICITATA DE MINE LA BANCOMAT.MENTIONEZ CA ; CARDUL SI CONTUL ASOCIAT CARDULUI SUNT DIN SPANIA. AM FACUT O CONTESTATIE LA AGENTIA RESPECTIVA A [editat] BANK IAR EI MI-AU RESPUNS VERBAL CA TREBUIE SA CONTACTEZ CU BANKA DIN SPANIA PT. A REZOLVA INCIDENTUL. NU MI SE PARE NORMAL,,, BANCII MELE I SA SOLICITAT SUMA RESPECTIVA SI AU DATO IAR CECUL NU MI-AU DATO,, VA ROG SA-MI SPUNETI CE TREBUIE SA FAC? AU TRECUT DEJA 11 ZILE SI NU AM PRIMIT NICI O INSTIINTARE IN SCRISA SAU NICI MACAR UN TELEFON.:(
Buna ziua !
Adresati- va in scris bancii de unde ati dorit retragerea banilor, anexand si dovezi ale operatiunii, solicitand indreptarea erorii si stabilirea situatiei anterioare. Adresa trebuie exoediata prin fax, posta , avand dovada confirmarii trimiterii acesteia si a receptionarii( primirii) textului transmis. In urma raspunsului primit, daca acesta este nefavorabil, singura solutie este instanta de judecata.
Cu stima !
Problema asta cu bancomatele este veche. Multe dintre ele sunt trimise la noi in tara deoarece romanul accepta orice.
Daca este vorba de un refuz la plata trebuie sa contactati banca care v-a emis cardul prin mail, telefon , etc.
Incercati pe viitor sa folosti bancomatele de la acele banci care va inspira mai multa incredere pentru a nu mai putea fi pus in situatia asta.
Totodata avand in vedere faptul ca dvs. platiti un comision de retragere folosind serviciul de retragere numerar puteti formula o reclamatie si la ei ( in scris solicitand nr. de inregistrare ) fiind obligati sa o primeasca si sa ia toate masurile necesare pentru remedierea deficientelor.
Eu am avut aceeasi problema saptamana trecuta (la alta banca) si s-a rezolvat cu un telefon la banca mea (adica banca spaniola pt dvs), care a sunat ea mai departe la cealalta banca sa verifice daca suma e blocata. Tot "eroare dispenser" a dat, dar banii nu se considera luati, ci doar blocati, deci se vor reintoarce si la dvs probabil in cont in 24 h. E foarte normal sa pastrati legatura cu banca dumneavoastra.