avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 542 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... ATM - L-AM FOLOSIT SI AM FOST INSELAT
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

ATM - L-AM FOLOSIT SI AM FOST INSELAT

AM SOLICITAT O SUMA DE BANI LA BANCOMAT [editat] BANK, BANII NU I-AM PRIMIT, IN SCHIMB APARATUL MI-A DAT O HIRTIUTA CU INSCRISUL ,,EROARE DISPENSER,, CIND AM URMARIT SITUATIA CONTULUI AM VAZUT LIPSA SUMEI SOLICITATA DE MINE LA BANCOMAT.MENTIONEZ CA ; CARDUL SI CONTUL ASOCIAT CARDULUI SUNT DIN SPANIA. AM FACUT O CONTESTATIE LA AGENTIA RESPECTIVA A [editat] BANK IAR EI MI-AU RESPUNS VERBAL CA TREBUIE SA CONTACTEZ CU BANKA DIN SPANIA PT. A REZOLVA INCIDENTUL. NU MI SE PARE NORMAL,,, BANCII MELE I SA SOLICITAT SUMA RESPECTIVA SI AU DATO IAR CECUL NU MI-AU DATO,, VA ROG SA-MI SPUNETI CE TREBUIE SA FAC? AU TRECUT DEJA 11 ZILE SI NU AM PRIMIT NICI O INSTIINTARE IN SCRISA SAU NICI MACAR UN TELEFON.:(
Ultima modificare: Miercuri, 26 Ianuarie 2011
ContSters20980, utilizator
Cel mai recent răspuns: eumarian , utilizator 14:56, 23 Ianuarie 2011
Sesizarea trebuie facuta in scris pentru a fi sigur de raspuns, dar primirea raspunsului poate dura pana la 30 de zile.
Buna ziua !
Adresati- va in scris bancii de unde ati dorit retragerea banilor, anexand si dovezi ale operatiunii, solicitand indreptarea erorii si stabilirea situatiei anterioare. Adresa trebuie exoediata prin fax, posta , avand dovada confirmarii trimiterii acesteia si a receptionarii( primirii) textului transmis. In urma raspunsului primit, daca acesta este nefavorabil, singura solutie este instanta de judecata.
Cu stima !
Problema asta cu bancomatele este veche. Multe dintre ele sunt trimise la noi in tara deoarece romanul accepta orice.
Daca este vorba de un refuz la plata trebuie sa contactati banca care v-a emis cardul prin mail, telefon , etc.
Incercati pe viitor sa folosti bancomatele de la acele banci care va inspira mai multa incredere pentru a nu mai putea fi pus in situatia asta.
Totodata avand in vedere faptul ca dvs. platiti un comision de retragere folosind serviciul de retragere numerar puteti formula o reclamatie si la ei ( in scris solicitand nr. de inregistrare ) fiind obligati sa o primeasca si sa ia toate masurile necesare pentru remedierea deficientelor.
Eu am avut aceeasi problema saptamana trecuta (la alta banca) si s-a rezolvat cu un telefon la banca mea (adica banca spaniola pt dvs), care a sunat ea mai departe la cealalta banca sa verifice daca suma e blocata. Tot "eroare dispenser" a dat, dar banii nu se considera luati, ci doar blocati, deci se vor reintoarce si la dvs probabil in cont in 24 h. E foarte normal sa pastrati legatura cu banca dumneavoastra.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună ziua , dețin un card visa euro făcut în spania , afandu-mă ... Emi Carmen Emi Carmen Bună ziua , dețin un card visa euro făcut în Spania , afandu-mă în România am folosit un ATM al băncii transilvania pentru a retrage o sumă de bani , ... (vezi toată discuția)
Bancomate defecte ContSters188799 ContSters188799 Buna ziua, Numele meu este Maria Sandulache si, bineinteles, am o problema. Cardul meu de salariu este [BANCA]. Pe data de 17.01.2011 am ajuns sa retrag ... (vezi toată discuția)
Probleme cu bancomatele GeorgeLiviuPop GeorgeLiviuPop Buna Ziua ! As dori niste sfaturi daca se poate . Pe 27.02.2015 am primit salariul pe card la un bancomat de la alta banca . Am bagat cardul in bancomat bag ... (vezi toată discuția)