Buna ziua,
Numele meu este Maria Sandulache si, bineinteles, am o problema.
Cardul meu de salariu este [BANCA]. Pe data de 17.01.2011 am ajuns sa retrag banii din salariu de la bancomatul atasat [BANCA] din Piata Iancului, sector 2, Bucuresti, chiar langa una din gurile de metrou Piata Iancului.
In fata bancomatului se afla un domn, care am inteles ca era persoana care incerca sa repare acest bancomat in urma unei defectiuni.
A facut dansul ce a facut si a spus ca e gata, merge, pot retrage bani.
Am dat pentru inceput operatiunea Afisare sold, mi s-a aratat suma- 980 ron- apoi am dat Retragere numerar, au fost urmati toti pasii, numai ca atunci cand trebuia sa iasa banii, acestia nu au mai iesit. Domnul respectiv a sunat pe cineva in telefon si a tras concluzia ca nu, bancomatul Nu mergea, de fapt. Mentionez ca iesise si una dintre angajatele bancii si vazuse totul.
Am intrebat : "Ok, defect, defect, dar banii mei?". La care dansul :" Nu va faceti griji, doamna, contul dvs nu a fost debitat, aveti toti banii in cont."Am crezut ca dansul stie ce spune, ca doar se ocupa cu asa ceva. Am scos si o chitanta pe care nu apare nici data, nici ora, decat"ne cerem scuze. tranzactie esuata"
Am mers la un alt bancomat si dand din nou Afisare sold, am vazut ca nu mai aveam nici un ban in cont, deci banii mei erau in bancomatul respectiv.
M-am intors la aceeasi banca plangand, pentru ca asteptam salariul ca pe painea calda, in conditiile in care sotul meu abia castiga in constructii si avem si 2 copii. Doamnele mi-au dat sa completez fel de fel de cereri si mi-au spus ca nu pot primi banii inapoi, poate a doua zi. Ma rog.... Astazi este data de 25 ianuarie si nu am primit inca banii pe card..
Au trimis pana si bodyguardul probabil pentru ca tipam. Am ajuns sa cersesc intr-o banca banii mei munciti o luna de zile.
Am tot insistat pe langa doamne, am vorbit chiar si cu domnul director a doua zi, si dansul a zis ca au numarat banii din bancomat si este adevarat ca acesti bani au fost in plus( ai mei si inca ai unei doamne, careia i s-a intamplat acelasi lucru dupa mine) si ca ei au trimis toate dovezile unui alt serviciu din banca , serviciu care se ocupa cu asa ceva, dar ca nu pot face nimic pentru mine, nu am decat sa astept.
Am intrebat si am rugat sa mi se spuna un termen, nu sa ma dea de pe o zi pe alta, mi s-a spus max 2 zile. Am insistat si am rugat sa mi se dea un nr de telefon de la acest departament care se ocupa cu problema mea, dar nici macar nu mi-au spus cum se numeste, daramite sa mai imi dea si nr de telefon.
Ieri am fost din nou si mi s-a dat un nr de telefon de la Carduri, cu mentiunea doamnei de la ghiseu bancii ca ei oricum nu imi vor da nici o informatie. Nu le inteleg atitudinea, cum adica nu primesc informatii despre banii mei, in conditiile in care nu am gresit cu nimic, ci ei au gresit.Doamna de la ghiseu din nou imi spune ca am venit de atatea ori pe acolo si.... cred ca o plictisesc deja. Pe banii mei!!!!
Va rog daca se poate sa ma faceti sa inteleg de ce, in conditiile in care nu eu erm vinovata de retinerea banilor in bancomat, de ce nu au numarat banii atunci, in momentul in care eu am facut sesizarea si sa imi dea pur si simplu banii. Mi s-a explicat ca asta e procedura.
Astazi 25 ianuarie de la Serviciul Carduri de debit [BANCA] mi s-a raspuns ca voi avea UN RASPUNS candva saptamana viitoare. Banii???? cine stie cand...
Mentionez ca am incercat sa aflu ce se intampla cu banii mei : am rugat, am implorat, am plans, am tipat.
Am facut drumuri peste drumuri sa vad daca au intrat banii in cont.
Vreau sa imi primesc banii din salariu si atat. Nu vreau sa pedepsesc pe nimeni, dar nu as vrea sa mai treaca si altcineva prin ce am trecut eu.
Am crezut ca o banca nu se poate cobori chiar la acest nivel. Pur si simplu ma simt ca o cersetoare si ei ridica din umeri.
Cel mai recent răspuns:
Iuliana Cermak , Avocat
11:36, 26 Ianuarie 2011