In data de 17.07.2015, ora 21 am vrut sa scot pensia de la bancomatul din incinta CEC Bank Bt sediul central si dupa ce am facut toate operatiunile bancomatul a refuzat eliberarea banilor, s-a blocat si a inceput sa scoata un zgomot acustic intermitent.
Am sunat la telefonul de pe spatele cardului am facut ce mi-a spus operatorul de serviciu. M-a asigurat ca totul e inregistrat in sistem si ca situatie se rezolva cand se deschide agentia CECBank si se va verifica bancomatul(probabil luni).
Am depus luni dimineata la ora 9 la sediu central din Bt o reclamatie de refuz de plata, formular tipizat, si am depus si o cerere adresata domnului director in care am descris pe 3 pagini, in detaliu cele intamplate. Doamna de la ghiseu a spus ca in 2 zile, maxim 3 se verifica bancomatul si ca voi fi sunata sa ma duc sa ridic banii.
Mentionez ca bancomatul a sunat continuu pana luni dimineata. Cand am fost sa depun cererea bancomatul era functional si e clar ca cineva il verificase deja.
Astazi, dupa trei zile am fost la CEC Bank sa verific daca imi pot primii banii. Operatoarea de ghiseu a ridicat din umeri si a spus ca nu s-a rezolvat inca nimic, ca sa am rabdare ca mai dureaza dar nu stie cat. Ca nu rezolva ei de la Botosani si asteapta un raspuns din centrala de la Bucuresti.
Pe eranul TV a aparul mesaj ca nu am platit factura si il intrepupe. Maine e posibil sa-mi intrerupa si telefonul. Daca ma deconecteaza de la gaz o sa trebuiasca sa platesc reconectarea. Toate aceste neplaceri si intarzieri care nu sunt din vina mea cine le suporta?
Sunt pensionara si am nevoie de medicamente. De vineri am tahicardie si tensiunea nu se mai linisteste cu toate medicamentele.
Sunt convinsa ca bancomatul a fost verificat luni dimineata cand a fost si deblocat si trebuiau sa intre si banii mei inapoi pe card.
Am sunat ieri din nou la Bucuresti la tel de pe spatele cardului si doamna, destul de politicoasa a spus ca luni dimineata, in max 2 ore, trebuia sa primesc banii si ca nu depinde de ei ci de sucursala Botosani.
Cine minte? Cine nu isi face treaba cu seriozitate? Unde sa ma adresez? Ma tem sa nu ma puna sa astept 30 de zile ca la orice reclamatie…
Daca aveti o recomandare pentru mine va multumesc din suflet!
Cu toata stima si consideratia,
Ana P
PS: am scris despre problema mea si la adresele de email de la CEC (adresele de pe site-ul oficial) dar nu a raspuns nimeni.
PPS: am verificat cardul la alt bancomat CEC si figureaza cu un sold de 2 lei/ banii apar scosi
Mergeți acum, imediat și faceți plăngere la OPC. Trimiteți o copie și la CEC. Mâine banii vor fi în contul dvs.
E o bancă de stat, plina de dinozauri incompetenți.
Probleme atm
vioricasara
Ce pot face ??? am vrut sa extrag in jur de 1000 ron cu cardul dintr-un atm cec ;avind chiar cardul emis de cec . Am efectuat toti pasii (introducere card ... (vezi toată discuția)