avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 880 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Probleme ATM
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Probleme ATM

Ce pot face ??? am vrut sa extrag in jur de 1000 ron cu cardul dintr-un atm cec ;avind chiar cardul emis de cec . Am efectuat toti pasii (introducere card ;CONSULTARE SOLD CARD ; cerere suma dorita in speta 1000 ron si cerere chitanta. Mi-a returnat cardul DAR suma si chitanta solicitata NU..
Am apelat nr de telefon pt reclamatii (afisat pe display-ul atm) iar raspunsul operatorului a fost ca intreadevar suma solicitata a fost extrasa din cont .
I-am explicat ca suma s-a extras din cont dar atmul nu mi-a dat nici un ban.
AM fost indrumat sa fac reclamatie la cea mai apropiata sucursala CECbank
ca pt reclamatia asta este una tip . Am facut reclamatia si mi-au spus ca raspunsul va fi dat in termen de 7--30 zile!!!
dupa citeva zile am sunat iar la cec si un operator mi-a spus ca raspunsul la reclamatie este intre 7- 130 zile (3luni) !!!!!!!
ati inebunit a fost reactia mea

va rog ce as putea face altceva in afara de a astepta aiurea

[ nu mai scrieti cu majuscule ca nu am gresit cu nimic pt a tipa la noi]
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
gi-jane2, moderator
Cel mai recent răspuns: cornel100 , utilizator 00:29, 13 Februarie 2014
Intrati in unitatea care gazduieste acel ATM, trebuia acolo sa fi depus plangerea si sa fi insistat oersoanl sa se rezolve mai repede, cred ca la orice unitate e un responsabil, nu cre dca e un sat fara caini acolo unde fiecare din ei ridica din umeri. Amenintati-i ca depuneti plangere la politie pt frauda, nu era rau sa fi depus chiar. Mai puteti sa va plangeti despre situatie la la ANPC .
Frauda- cuvant cam mare si ar reprezenta un abuz in situatia de fata plus ca nu ajuta cu nimic in situatia de fata pt rezolvarea cu celeritate a situatiei, numai pana se aloca un nr de dosar si incepe cercetarea.....
ANPC - ajuta dar depinde si in cit timp raspund si ei.
Pe de alta parte sumele blocate la ATM sau la comercianti trebuiesc reglate in termen de 30 de - norma interbancara.
Majoritatea unitatilor bancare sunt sat fara caini si responsabili de unitati nu pot face nimic altceva decat sa sune in centrala (acolo unde este puterea de decizie si actiune) si sa solicite urgentarea rezolvarii situatiei.
Operatorul nr.2 a spus doar ca timpul de raspuns la reclamatie este intre 7 si 130 zile si nu ca rezolvarea situatiei dureaza atat.
S-a rezolvat situatia sau inca asteptati ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

bancomat defect/ pensie blocata Ana49 Ana49 Buna ziua! In data de 17.07.2015, ora 21 am vrut sa scot pensia de la bancomatul din incinta CEC Bank Bt sediul central si dupa ce am facut toate ... (vezi toată discuția)
Posibila eroare a bancomatului pavel_elena pavel_elena Buna ziua, Pe 14.11 am fost la ATM-ul BRD-ului din Piatra Neamt sa-mi scot banii de pe card. Am bagat cardul, am introdus pinul si am cerut retragere numerar ... (vezi toată discuția)