Am o nelamurire legata de o problema recenta cu o banca din Bucuresti si orice sfat este binevenit.
Pe scurt - am incercat sa extrag bani de la bancomatul unei banci din Bucuresti. Banii nu au iesit din bancomat, am intrat in banca sa sesizez problema si mi s-a raspuns ca eu nu pot sa fac absolut nimic cu privire la acest eveniment, pentru ca respectiva banca nu accepta decat comunicarea cu banca emitenta a cardului.
Banca emitenta a cardului este din strainatate si imi spun ca ei nu au cum sa rezolve problema, pentru ca e vina bancii posesoare a bancomatului (ceea ce mie imi suna foarte logic, atunci cand am patit o astfel de intamplare in strainate, mi s-au cerut actele de identitate si cardul, s-a deschis si verificat bancomatul, s-a returnat suma cu scuzele de rigoare)
Banca romaneasca nu are decat o singura solutie la problema, respectiv sa ii contacteze banca emitenta. Care, la randul sau, spune ca nu are cum sa-i contacteze, ca nu au fost ei in fata ATMului si ca e ridicol sa le trimita un fax, deoarece comunicarea interbancara se face pe canale specializate, nu pe fax. Banca straina asteapta o confirmare sau infirmare a platii de la banca romaneasca, iar banca romaneasca refuza sa trimita asa ceva, ori sa solutioneze problema pe loc, prin deschiderea si verificarea ATMului
Dupa repetate insistente, mi s-a spus ca ei deschid bancomatul si fac contabilitatea doar in 30 de zile si ca sa astept pana atunci si... vom vedea. Nu mi-e clar ce vom vedea, ei nu imi pot raspunde nimic clar si nici nu imi inregistreaza vreo contestatie pentru suma extrasa pentru ca... da, asteapta aceasta contestatie de la banca emitenta a cardului.
Am facut sesizare la linia speciala a bancii, o alta sesizare la OPC (doua, de fapt - una referitoare la lipsa de proceduri, alta la comportamentul personalului din respectiva sucursala, care a inceput sa urle la mine ca la piata si sa cheme securitatea sa ma dea afara din banca, pentru ca ei nu mai au ce sa discute cu mine iar eu am prostul gust sa insist sa stiu ce se va intampla cu banii mei).
Ce se poate face? Multumesc in avans pentru orice sugestie.
Salut , presupun ca suma "retrasa" a fost operata in contul de card,atunci sunteti inselat de catre bancomat,care apartine cuiva ,trebuie sa -l actionati in instanta pe proprietar.Merge si cu O.P.C.-ul dar ei mai mult decat sa i amendeze n au ce sa faca (vedeti ca daca faceti sesizare on-line se "misca" mai repede).Succes