avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Am o fetita de 2 luni cu un cetatean strain care nu ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Am o fetita de 2 luni cu un cetatean strain care nu figureaza pe certificatul de nastere

Buna ziua! As dori si eu un sfat! Sunt studenta, am o fetita de 2 luni cu un cetatean strain, insa el nu figureaza pe certificatul de nastere!
Cum as putea sa il aduc in judecata pentru plata pensiei alimentare? De ce este nevoie pentru a intenta acest proces? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: GiuliaM , utilizator 11:30, 21 Ianuarie 2011
in primul rand dumnealui trebuie sa recunoasca copilul, dupa care cereti pensia
il chemati in judecata pentru recunoastrerea paternitatii
Pai asta nu se va intampla niciodata! Cand s-a pus aceasta problema a gasit milioane de scuze pentru a nu o face! Nu se poate face un test de paternitate prin ordin judecatoresc ... Sau .. Stiu eu?!
..nu e dupa cum vrea el , dmv deschideti un proces iar avocatul va depune actele necesare ptr ca sotul dmv sa fie chemat de instanta ptr a face testul de paternitate, stati linistita .
Problema este ca el este plecat din tara! In momentul intentarii procesului i se va trimite citatie acolo unde locuieste? Eu nu stiu adresa lui! Tot ce stiu este numele, data si locul nasterii! Credeti ca este suficient?

Alte discuții în legătură

Dovedirea paternitatii ginutzajoco ginutzajoco buna seara , am si eu o intrebare, daca tatal nu vrea sa recunoasca copilul, eu pot sa il dau in judecata pt stabilirea paternitatii, insa cheltuielile le voi ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara gafton gafton cum pot determina tatal la plata pensiei alimentare si incepand de cand?mentionez ca nu suntem casatoriti, sunt insarcinata in doua luni, iar el neaga ca ar fi ... (vezi toată discuția)