avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1884 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... acuzat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

acuzat

buna ziua, lucrez ca agent de paza intr-un obiectiv minier din valea jiului. suntem poarta in poarta, obiectivul cu o zona numita colonie unde 90% dintre oameni isi castiga traiul din activitati ilegale. de curand 2 dintre acesti oameni au intrat intr-un depozit en-gross din care au sustras diverse produse trecand prin perimetrul pazit de noi, cand i-am oprit aveam cu mine inca 2 colegi si i-am luat la intrebari ce, si cum dar s-au retras rapid in zona de granita dintre perimetrul nostru si spatiu public. ne-am apropiat de ei noi avand o galeata in mana (eu) pentru ca initial voiam sa mergem sa ne aducem carbune pt ca in gherete ne incalzim la foc, ei ne-am pus in galeata 2 sticle de bautura alcoolica,dar nu gratis, insotita de amenitare ca noi suntem singurii care stim de ei si avem probleme daca '' ciripim'' si au iesit rapid de pe perimetru. am ramas masca si am intrat rapid in ghereta, si ne intrebam ce ne facem, daca zicem sfului pazei o sa fim dati afara, daca sunam politia avem probleme deoarece mie imi stiau domiciliul si m-am temut sa zic ceva la cineva. am decis sa aruncam bautura in raul jiu si sa uitam. de curand politia i-a ''agatat'' pe ce-i doi si neu luat la declaratii. in concluzie daca am dovezi ca imi stiau domiciliu, iar romii din aceea zona sunt extrem de agresivi voi patii ceva?, deoarece cam 10 colegii s-au ales cu cate o bataie, dini sparti etc. deci voi iesi de sub incidenta legii daca am dovezi solide ? multumesc
Ultima modificare: Vineri, 21 Ianuarie 2011
adrianagp, utilizator
Cel mai recent răspuns: Gabriela Mihai , Avocat 07:36, 14 Februarie 2011
Precizati in declaratii ca ati fost amenintat de catre acestia si de asemenea vedeti sa nu aveti si dvs probleme cu legea .