Buna ziua,sunt studenta in anul 2 la drept si angajata cu norma intreaga la o societate.Initial mi s-a spus ca sunt angajata ca Office & Administrativ Manager.Cand mi s-a prezentat contractul de munca pentru a-l semna am constatat ca sunt secretara spunandu-mi-se ca nu exista alt echivalent in limba romana.Ulterior m-am informat si am descoperit pe www.mmssf.ro o multitudine de alte functii echivalente postului pe care il ocup,tin sa mentionez ca mai sunt si administrator depozit.Ce pot face sa reglementez situatia si anume sa mi se schimbe functia,mi se pare aberant ca posturile dintr-o unitate sa aiba la baza o diploma,la urma urmei nimeni nu s-a nascut director.Ce ma sfatuiti?Multumesc.
Puteti solicita incheierea unui act aditional la contractul individual de munca, prin care sa vi se schimbe functia.
Functiile care sunt trecute in c.i.m. trebuie sa corespunda Clasificarii Ocupatiilor din Romania - C.O.R. Pentru ocuparea unor anumite functii este necesara o diploma de studii.
Nu este neaparat nevoie de vreo diploma speciala pentru Asistent Manager, in cele mai multe cazuri - pe care le cunosc -se cerea diploma de bacalaureat si cunosterea unei limbi straine.
Incadrare
maj
daca o persoana a absolvit 12 clase fara bacalaureat poate ocupa functia corespunzatoare cor 331305? Din ce am mai citit consider ca da ,dar nu sunt sigur (vezi toată discuția)