avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 310 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... functia din contractul individual de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

functia din contractul individual de munca

Buna ziua,sunt studenta in anul 2 la drept si angajata cu norma intreaga la o societate.Initial mi s-a spus ca sunt angajata ca Office & Administrativ Manager.Cand mi s-a prezentat contractul de munca pentru a-l semna am constatat ca sunt secretara spunandu-mi-se ca nu exista alt echivalent in limba romana.Ulterior m-am informat si am descoperit pe www.mmssf.ro o multitudine de alte functii echivalente postului pe care il ocup,tin sa mentionez ca mai sunt si administrator depozit.Ce pot face sa reglementez situatia si anume sa mi se schimbe functia,mi se pare aberant ca posturile dintr-o unitate sa aiba la baza o diploma,la urma urmei nimeni nu s-a nascut director.Ce ma sfatuiti?Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Ana Cioriciu Stefanescu , Consilier juridic 12:14, 15 Aprilie 2008
Puteti solicita incheierea unui act aditional la contractul individual de munca, prin care sa vi se schimbe functia.

Functiile care sunt trecute in c.i.m. trebuie sa corespunda Clasificarii Ocupatiilor din Romania - C.O.R. Pentru ocuparea unor anumite functii este necesara o diploma de studii.
Multumesc pentru promptitudine.Pentru Administrativ & Office Manager ori Asistent Manager este necesara vreo diploma speciala?
Nu este neaparat nevoie de vreo diploma speciala pentru Asistent Manager, in cele mai multe cazuri - pe care le cunosc -se cerea diploma de bacalaureat si cunosterea unei limbi straine.
Pentru asistent manager sunt necesare studii superioare de scurta durata.

Pentru detalii, puteti vizita link-ul

[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură