Buna seara!
In data de 10 ianuarie 2011, odata cu prelungirea abonamentului de voce, am achizitionat si un telefon mobil.
Toate bune si frumoase pana cand bateria telefonului s-a descarcat complet si am incercat s-o reincarc. Am observat ca ceva este in neregula cu telefonul, intrucat acesta nu se incarca, fiindu-mi imposibil sa-l mai deschid.
Pe data de 18 ianuarie, am predat telefonul furnizorului, in vederea efectuarii reparatiilor.
In data de 25 ianuarie 2011, am fost instiintat de catre furnizor ca garantia telefonului a fost anulata de catre departamentul service, intrucat produsul prezinta urme de contact cu lichid de orice natura.
Am ramas interzis la aflarea acestui lucru, mai ales ca telefonul nici macar nu a parasit locuinta mea pe parcursul saptamanii in care l-am folosit, nu am iesit cu el in zapada, la piscina, etc etc, singurul loc in care a stat a fost masa din camera mea (de fapt l-am folosit 4 zile, fiind si week-endul la mijloc, hilar, nu?)
As vrea sa depun o sesizare la ANPC dar nu stiu temeiul de drept in baza caruia as putea face acest lucru.
Rog ajutor!
Va multumesc.
Este o practica veche a service-ului sa scoata din garantie produsul pe acest motiv.
Problema este urmatoarea.
Reprezentantul care a preluat telefonul are obligatia ca la primirea in service sa faca o minima constatare a produsului.
Daca pe fisa de intrare nu a scris faptul ca prezenta urme de lichid aveti sanse sa va rezolve OPC-ul reclamatia.
Au fost service-uri care faceau poze aparatului dupa deschidere dar nu puteau dovedi ca pozele au fost facute de fata cu clientul asa ca au pierdut procesul.
Puteau si ei sa puna cu pipeta 2-3 picaturi de apa si sa faca apoi poze.
Acum depinde ce ati semnat la constatare si daca aveti acea nota scrisa.