avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 903 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

invatamant

in cazul restrangerii de activitate cadrelor didactice care sunt in concediu medical nu li se poate restrange activitatea
Cel mai recent răspuns: arhontele , utilizator 21:31, 31 Ianuarie 2011
Exista un nr. de zile de c, dupa care intervine pensionarea. In aceste conditii, opereaza alte prevederi legale.
Eviati raspunsul:)...subiectul e restrangerea...restrangerea de activitate e motiv de concediere pentru motive ce nu tin de persona angajatului...Statutul personalului didactic nu precizeaza nimic referitor la aceasta situatie ,el spune doar:"daca restangerea vizeaza doua persoane"..asadar nu precizeaza "toate persoanele"...iar persoanele care nu sunt vizate de restrangere de activitate sunt si cele aflate in concediu medical...
nu evit, n-a spus pt. ce perioada e in cm.
daca e in cm o luna, cum sa nu fie vizata?
Ultima modificare: Duminică, 30 Ianuarie 2011
elena138, utilizator
ideea e ca nu prea stii cum evolueaza o boala...problema e cu concediul medical fictiv...
arhontele a scris:

ideea e ca nu prea stii cum evolueaza o boala...problema e cu concediul medical fictiv...

ei, vedeti? deci, n-am evitat raspunsul...doar n-am vrut sa dau idei

Alte discuții în legătură

Restrangerea de activitate se poate considera concediere/disponibilizare? ContSters178344 ContSters178344 Buna ziua! Sunt institutor.Trei scoli o sa fie comasate incepand cu 1.09.2011.Automat din 12 posturi de invatator/institutor raman cel mult 8.Eu sunt in ... (vezi toată discuția)
Retroactivare,ultraactivare? arhontele arhontele In momentul de fata in invatamant exista 2 tipuri de titulari; 1. Cu diploma de licenta \"acreditata\"; 2. Fara diploma de licenta \"acreditata\"; Acum ... (vezi toată discuția)