avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme privind insolvenţa, ... inginer membru UNPIR
Discuție deschisă în Probleme privind insolvenţa, lichidarea judiciară şi falimentul

inginer membru UNPIR

Are un inginer dreptul sa fie membru UNPIR? Daca ACUM nu mai are , desi in trecut a avut , si asta din cauza vreunei "ordonante guvernamentale" , aceasta ordonanta nu este un abuz si nu incalca dreptul la munca (garantat prin constitutie) ? Va multumesc. Ati ghicit desigur, sunt un inginer care are privirea inteligenta dar nu stie sa se exprime -exact ca in bancul clasic despre ingineri si caini ...
Cel mai recent răspuns: bellphegor , utilizator 17:58, 23 Februarie 2011
sunt foarte multi ingineri care sunt practicieni in insolventa, unii chiar foarte buni in aceasta profesie.
despre ce O.G. e vorba???
SURPRIZE-SURPRIZE , ca la noi la nimeni!
Cineva de la UNPIR mi-a raspuns la mail. Asta deja e o surpriza. Dar surpriza cea mare vine de-abia acum : UNPIR spune ca inginerii NU MAI POT sa se inscrie in UNPIR. Adica pana anul trecut au fost buni, cei care au intrat sunt buni in continuare, dar altii NU MAI SUNT BUNI.
Asta nu e discriminare? Asta nu e abuz ? Eu sincer nu mai inteleg nimic.
Pot gasi un avocat care sa ma ajute sa-i dau in judecata ?
inginerii care sunt membrii unpir au si o a doua facultate ,in general profil economic sau juridic.
Un inginer membru UNPIR nu are obligatoriu si a doua facultate.
Situatia este in felul urmator : s-au modificat conditiile pe care le poate indeplinii o persoana pentru a profesa meseria de practician in insolventa. In urma modificarii inginerii nu mai pot promova in aceasta profesie.
Inginerii care au promovat examenul in baza legii vechi nu pot fi exclusi din profesie.
Nu exista nici o discriminare aici, s-au schimbat prur si simplu condiile pe care o persoana le poate indeplini la promovarea in profesie.