Subsemnatul, persoana fizica, am incheiat un contract cu un furnizor de servicii telefonice si internet, persoana juridica. Incepand cu luna iulie 2010 am constatat ca pe facturi apare alt numar de contract iar valoarea si conditiile prestarii serviciilor s-au modificat. Dupa mai multe reclamatii verbale si in scris, furnizorul mi-a trimis prin e-mail copia unui nou contract datat iunie 2010 in care semnatura mea este falsificata in mod grosolan (nu seamana nici din avion!). Cum ar trebui sa procedez pentru a reveni la conditiile contractului initial si pentru a fi sanctionat exemplar un astfel de abuz ?Multumesc.
Din dorinta de a castiga mai mult foarte multi provideri aplica astfel de metode.
Din partea mea nu trebuiesc iertati si loviti cu tot ce se poate (legal vorbind).
Exemplu : provider-ul X (de telefonie mobila ) iti tranteste o oferta in genul ca poti vb nelimita in retea sau cu anumite numere (numere favorite ).
Dar daca te uiti mai atent pe un astfel de contract undeva spre finalul contractului scrie foarte mic "in limita a x minute"
Ei numesc asta marketing ..=D>=D>=D>
Grija mare la contracte,cititi cu atentie!!!
Nu,asta nu este politica de marketing,asta este smecherie romaneasca.
Cat de straini sunt de Romania baietii astia,in afaceri devin" cei mai buni romani"