avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 802 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Speracle sint legale sau ilegale ?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Speracle sint legale sau ilegale ?

intentionez sami achizitionez o trusa de speracle din afara tarii,pt ami usura munca.Lucrez ca lacatus si uneori sant solicitat la domiciliul clientului pt diverse probl,as dori sa stiu ce patesc daca sant prins de politie la un control corporal pe strada ziua sau noaptea
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 17:26, 2 Februarie 2011
Pai de ce la un control corporal? daca sunteti lacatus, intr-adevar, purtati trusa respectiva intr-o geanta pentru astfel de scule si justificati purtarea lor prin aceea ca sunteti de meserie lacatus.Ar putea parea suspecta purtarea unui speraclu( sau a mai multora), intr-un buzunar .
Intrebarea asta e ca si cum ar intreba cineva daca in calitate de macelar are voie sa se plimbe cu cutitele pe strada noaptea. Pe langa faptul ca nimeni nu va cheama noaptea sa-i spargeti usa, daca sunteti lacatus stiti sa va faceti meseria si fara noile ustensile.

Pe scurt, a avea speraclu la tine e un bun indiciu ca esti in curs de a derula o infractiune.
Trusa respectiva va ajuta in exercitarea unei profesii.
Dvs va puteti exercita profesia ,iar calificarea de lacatus o puteti doved.
Nu exista nicio problema,atata timp cat uneletele respective nu sunt folosite inn savarsirea de infractiuni.
Sunt alte unelte interzise,de exemplu "pontoarca"
Daca va gaseste noaptea sunt sanse sa va insoteasca la politie pentru verificari.
Daca s-a spart vreo casa in zona deja ar trebui sa va sunati avocatul.
Veti fi suspect de serviciu...si veti fi probabil retinut 24 de ore.Apoi...va depinde si ce avocat veti suna...