avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1836 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract de munca

buna seara:am mai multe intrebari:
-sunt inginer-studii superioare-,53 de ani;
angajat pe post de inginer,sef tarla sa zicem
1.sunt necesare actele de la somaj ca sunt inregistrat ca persoana in cautare de munca?daca da si cred ca totusi nu este obligatoriu,intrucat am peste 45 de ani si conform legilor nu ar fi probleme cu subventia salariului si cu facilitatile pentru angajator;
2.care este salariul minim pe care il pot negocia cu patronatul?eu stiu de un coeficient de 2 fata de salariul minim pe economie;
va multumesc anticipat pentru raspunsul rapid pe care il voi primi
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 18:52, 1 Februarie 2011
Angajatorul este obligat sa anunte la agentie orice post vacant are. Daca nu l-a anuntat il anunta acum si dv. primiti repartitia de la agentie (asa isi trec in palmares ca au mai ajutat un somer sa-si gaseasca loc de munca). Putin complicata situatia, nu si daca o tratam cu seriozitate. Coeficientul este 2 pana la intrarea in vigoare a noului CCMN. Nu trebuie uitat ca era aplicat la salariul minim de 600 lei, acum minim este 670 lei. Angajatoriivor astepta noul CCMN sau vor acorda 1200 lei rezultat din vechiul CCMN.
Ultima modificare: Marți, 1 Februarie 2011
ContSters42179, utilizator
Pentru ca angajatorul sa poata beneficia de facilitatile acordate de Agentia de ocupare a fortei de munca prin angajarea unui somer cu varsta peste 45 ani , dvs. trebuie sa va inscrieti anterior angajarii la ALOFM ( agentia locala de somaj) ca persoana in cautarea unui loc de munca. Apoi sa primiti o repartitie in baza ofetei de munca data de patron pentru angajare. Pentru obtinerea subventiei trebuie in mod obligatoriu ca dvs. sa va inregistrati mai intai la somaj si sa luati repartitie.