avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 901 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... hartuire morala?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

hartuire morala?

Buna seara! Va solicit ajutorul si un supliment de informatii in ceea ce priveste o problema mai ciudata pe care nu stiu cum sa o rezolv in temei legal; am cautat situatii similare aici pe forum insa nu am gasit nimic.
Am 30 de ani si sunt profesor de cativa ani in cadrul aceluiasi liceu; mi-am vazut mereu de treaba mea, am avut rezultate bune si niciodata abateri; drept rezultat am primit anual continuitate pe post iar exemenele le-am luat cu nota 10. Cu colegii am avut mereu relatii cordiale neavand niciodata probleme cu nimeni.
Cum se obisnuieste la final de an am organizat un fel de micro-revelion cu colegii de la scoala; dupa aceasta petrecere unul dintre colegi a insistat sa mai petrecem pe undeva si m-a invitat pe mine si pe un alt coleg la el acasa. La inceput am refuzat motivand ca nu vrem sa-i deranjam sotia, a primit acceptul sotiei si ne-a asigurat ca totul a fost in regula; am dansat, am petrecut insa situatia a degenerat si acest coleg a inceput sa-mi faca avansuri de fata cu sotia lui; m-am zbatut, am refuzat, el nu s-a lasat, mai mult, spunea: "hai sa vedem cum reactioneaza sotia mea", "ea este deacord, chiar ea a sugerat sa fim toti 3...", "eu demult te doresc" si alte mizerii. L-am luat pe celalalt coleg si am plecat urgent de acolo. A doua zi colegul si-a cerut scuze. I-am zis ca am inteles si ca uitam incidentul.