Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In urma restructurarilor facute in institutiile publice anul trecut prin punerea in aplicare a prevederilor OUG nr. 63/2010 la nivelul comunei noastre s-au alocat un numar de 30 posturi. 2 salariati au fost pusi la dispozitia consiliului local , 26 pentru aparatul de specialitate al primarului iar 2 au fost distribuiti Clubului sportiv. In cadrul clubului o functie o ocupa directorul iar cealalta este de referent si in acest moment este vacanta. Deoarece din anul 2009 odata cu aparitia OUG 43 nu s-a putut organiza concurs, drept urmane s-a incheiat conventie de prestari servicii cu o persoana fizica sa indeplineasca functia de referent (contabil). La vremea respectiva am anuntat verbal conducerea primariei ca acest lucru este imposibil deoarece ca o institutie sa poata functiona legal este obligatoriu ca in cadrul acesteia sa existe functia de contabil, de casier si alte functii de executii. Ca urmare, conducerea primariei impreuna cu consiliul local si consiliul director al clubului au gasit solutia ca sa se semneze Conventii de prestari servicii pentru multe functii din cadrul clubului. Imi pun intrebarea cine va fi tras la raspundere cand la un control al Curtii de conturi se va constata anumite probleme nelegale. Precizez ca viza CFP o da persoana care are incheiata Conventie deci, nu are calitate de salariat . Multumesc anticipat pentru raspuns.